Idén 20 éves a Republic Group

2017.02.07. 17:10

A Republic Group nevű ügynökséget három barát indította annak idején, ma már 71-en dolgoznak a vállalatnál. Az ügynökség idén a világ legnagyobb, reklámügynökségeket, médiumokat és gyártókat tömörítő szervezetével, a BCMA-val kötött szövetséget, ráadásul ebben az évben ünnepli megalapításának 20. évfordulóját.

Az 1997-ben indított vállalkozás a hazai reklám és kommunikációs piac legfontosabb szereplői közé tartozik, számtalan hazai és nemzetközi díjat kapott már.

A Republic Group alapítói: Barna Tamás, Fabricius Gábor és Kollmann ÁronForrás: Republic Group

A Republic Group-ot Fabricius Gábor, a mostani innovációs vezető alapította Budapesten. Az induló ügynökség vezetéséhez még ketten csatlakoztak: Barna Tamás, a jelenlegi vezérigazgató és Kollmann Áron, aki kreatív igazgatóként felel annak a hirdetési csoportnak a munkájáért, amely az ügynökség vásárlási tevékenységét, BTL és rendezvényszerezését, 360°-os integrált hirdetési és b2b szakmai szolgáltatásait, mozgóképkészítés és a karitatív szolgáltatások teljes körét látja el.

Az ügynökség ma egyike annak a néhány, száz százalékban magyar tulajdonban lévő reklámügynökségnek, amely rendszeresen kap hazai és nemzetközi díjakat munkája elismeréséért.

Barna Tamás szerint viszont nem a díjakért, hanem az elégedett ügyfelekért végzik a munkájukat:

Néha jobban értjük az ügyfeleink problémáit, mint a sajátjainkat. Tudjuk, hogy mit és miért akarnak.

A Republic Group munkájának középpontjában a márka kommunikáció és márkák stratégiai fejlesztése, építése áll. Azért, hogy a szakmai tevékenység a legszélesebb körben elérhető legyen,

2001-ben létrehozták a BrandFestival-t, ami a terület legjelentősebb és legismertebb konferencia-sorozata lett a közép-kelet európai régióban.

A Republic Group csapatának létszáma tavaly 55 volt, ez idén 68-ra emelkedett. A szervezet kreatív csapatai és accountjai tavaly 64 739 óra és 16 perc munkaóra alatt összesen 8543 kampányt valósítottak meg.

A legfontosabb ügyfelek

A 71 fős vállalat a legnagyobb márkáknak dolgozott az elmúlt évtizedekben (a teljesség igénye nélkül): Raiffeisen Bank, Unicredit Bank, Takarékbank, UNIQA, K&H Bank, ING, Brókernet/Quantis, Budapest Bank, BMG, Formatex, Transparency International, Tisza, Quicksilver, Nike, GSK, Bayer, Janssen-Cilag, PPG Trilak, Saint-Goban, Market, Garnier, L'Oreal, Rossmann, Vodafone, Westel & T-mobile, Magyar Olimpiai Szövetség, Il Bacio, Four Seasons, FŐGÁZ, Allianz, British-Council, Citibank, EON, GVH, EMIH, Audi, Mercedes-Benz, Honda, Opel, Borsodi, Coca-Cola, Ferrero, Metropolitan Egyetem, British American Tobacco, Imperial Tobacco, Hell, Brau Union, Rauch, Bonbonetti, Szentkirályi, Gösser, Tibi, Kaiser, MiZo, Apenta, Pick, Herz, Ooops!, Forest, Pepsi, Scitec Nutrition, Danone, Kőröstej Csoport, Csányi Pincészet, és még sokan mások, akikre szintén büszke az ügynökség.