Itt az új ügyfélelégedettség mérő rendszer

Smiling attractive young women shopping Beautiful Fashion Girls Women Females Buy Sale Shopaholic High Heels Slipper Greeting Card Young Adult Adult Smiling Looking Shopping Buying Walking Holding Showing Customer Beauty Backgrounds Decisions Happiness Fr
Smiling attractive young women shopping at shoes store
Vágólapra másolva!
A jövőben már a vásárlási élmény különbözteti meg a különböző márkákat, derül ki a Walker Customers jelentéséből. Magyarországon a Push'n Go saját fejlesztésű termináljával azonnal, egyszerűen, anonim módon szerez vásárlói visszajelzéseket.
Vágólapra másolva!

A digitális világban egyre nagyobb szerep jut a vásárlók véleményének.

A Walker Customers szerint a vásárlók 86 százaléka hajlandó többet fizetni, ha jó vásárlói élményt kap cserébe.

A nagy verseny miatt a cégek számára egyre nehezebb jó minőségű termékkel, vagy olcsó árral kitűnni, hiszen nagy a valószínűsége annak, hogy a versenytársak is hasonló terméket gyártanak. Ezért amivel igazán ki tud tűnni egy cég, az a vásárlói elégedettség.

Forrás: Getty Images/iStockphoto/didesign021/Didesign021

A legtöbb cég már felismerte ezt, így az Amazon, eBay vagy az Uber vállalatok modelljének szerves részei a vevői visszajelzések. Az igazi problémát azt jelenti, hogy milyen módszerrel mérik az elégedettséget. Az üzletekben, vagy éppen a rendezvényeken nehéz mérni azt, hogy mennyire elégedett a vásárló. Az utólagos mérések válaszadási aránya alacsony, az azonnali személyes kérdésfeltevés pedig eleve ronthat a vásárlói élményen.

A Walker szerint jelenleg százas skálán mérve átlagosan 43 pontra tehető a a vásárlói élmény fontossága egy átlagos brand üzleti stratégiájában, azonban ez a szám 2020-ra már 50 pontra emelkedhet.

A legjobb megoldást hazánkban a Push'n Go alkalmazás jelentheti, mely innovatív megoldást talál a problémára. Az adatok valós időben követhetőek egy felhőalapú felületen, így a boltok vagy akár rendezvények menedzserei azonnal tudják, ha a vásárlók, résztvevők véleménye nem kedvező, és azt is tudhatják, pontosan hol a gond.

Forrás: Getty Images/iStockphoto/oneinchpunch/Oneinchpunch

Azok a cégek akik nem használják ki a technológia adta lehetőségeket, hatalmas hátrányba kerülhetnek az elkövetkező években. A Push'n Go segítségével a hazai vállalatok a globális piacnál is hamarabb találhatják meg az utat a vásárlók elégedettségéhez.

A cikk megjelenését az MVM Edison program támogatta!