A diákhitel-szerződések 40 százalékát már online kötik

Diákhitel, ügyfélszolgálat
A Diákhitel ügyfélszolgálata
Vágólapra másolva!
Az elmúlt időszakban beérkezett diákhitel-szerződések negyven százalékát már elektronikus aláírással kötötték meg – tájékoztatott a Diákhitel Központ.
Vágólapra másolva!

Eszerint az online platform népszerűsége és a telefonos ügyintézés általánossá válása miatt a cég október 15-én bezárja a KÖKI Terminálon működtetett személyes ügyfélszolgálatát. A budai Kacsa utcai ügyfélszolgálat a jövőben meghosszabbított nyitva tartással, mindennap este hat óráig várja az érdeklődőket.

Egyre kevesebben keresik fel személyesen az ügyfélszolgálatot. Forrás: Diákhitel

Az e-aláírással történő szerződéskötés feltétele, hogy az igénylés a Neptun felületen keresztül induljon, és az igénylőnek legyen ügyfélkapus hozzáférése.

Az ügyintézést nagyban leegyszerűsíti, hogy a kitöltött adatlapot nem kell kinyomtatni, aláírni és leadni valamely diákhitel partnerintézménynél, felsőoktatási intézményben vagy a Diákhitel Központ ügyfélszolgálatán, hanem mindez online felületen valósul meg.