A 10 ezer forintos rózsa, amely egy évig eláll

Venus Et Fleur
NEW YORK, NY - APRIL 01: Jason Binn, Venus Et Fleur Co-Founders Seema Bansal, and Sunny Chadha circa April 2016 in New York, New York. (Photo by Jason Binn/WireImage)
Vágólapra másolva!
Seema Bansal, és párja Sunny Chadha közösen alapították meg a Venus Et Fleur-t, a cég pedig garantálja, hogy a vásárlástól számítva egy évig is elállnak az általuk termesztett és leszállított friss rózsák, a cég különleges konzerválási eljárásának köszönhetően.
Vágólapra másolva!

A páros egy ecuadori farmmal közösen fejlesztette ki egyedi, viasz alapú tartósítási eljárását, ami megőrzi a rózsa textúráját, alakját, és még az illatát is. A rózsák viszont nem olcsók,

darabja 39 dollár (10 ezer forint), a teljes doboz, ami 42 szál rózsát tartalmaz pedig 399 dollárba kerül (100 ezer).

A rózsákat rendkívül színes, a párizsi kalaptartók inspirálta dobozban szállítják a megrendelőnek, ahol azért minimális törődést, illetve egy kis vizet is igényelnek. Chadha szerint a virágok hosszú élettartama lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy akár hónapokkal később is újraélhessék az örömteli pillanatot.

Venus Et Fleur alapítói Forrás: Getty ImagesWireImage/Jason Binn

A szokatlan virágok reklámozására pedig a közösségi média adta lehetőséget használták ki. Például két évvel ezelőtt a Venus Et Fleur a tévésztár Khloe Kardashiannak küldött egy doboz rózsát Valentin-napra, amit a sztár meg is mutatott Instagram oldalán.

A bejegyzés több mint félmillió kedvelést kapott, és a céget elindította a siker útján.

Ugyanezt a stratégiát követve küldtek virágot az ismert modellnek, Gigi Hadidnak, vagy a zenei producernek DJ Khalednek.

A Venus Et Fleur ma már kizárólag a Saks Fifth Avenue virágüzletnek ad el termékeiből, az üzlet a Valentin-nap közeledtével napi ezer megrendelést kapott.

Allow Venus ET Fleur to deliver an experience she’ll never forget ❤️#ValentinesDay

VENUS ET FLEUR® OFFICIAL (@venusetfleur) által megosztott bejegyzés,

A cég tavaly decemberben megnyitotta második Los Angeles-i elosztó központját, amit a növekvő kereslet miatt további három központtal akarnak bővíteni, de nem csak az Egyesült Államokban, hanem világszerte. A vállalkozás évente több mint 80 ezer megrendelést kap.

Bansal és Chadha jelenleg 44 alkalmazottat foglalkoztat és idén várhatóan 18 és 20 millió dollár közötti bevételre tesznek szert.

Ugyanakkor igen éles a verseny az „örökkévaló rózsák" piacán: a The Million Roses cég például glicerin alapú konzerváló technikát használ, míg a Luxe Bloom olaj alapú rehidratációs technikát.

Suede dreams.

VENUS ET FLEUR® OFFICIAL (@venusetfleur) által megosztott bejegyzés,

Természeten amikor tavaly Chadha megkérte Bansal kezét az Eiffel torony tövében, saját virágait használta a jeles alkalomra.

– tette hozzá Bansal.

A Venus Et Fleur virágai nem csak Valentin-napra valók, az ügyfelek a legváltozatosabb alkalmakra rendelnek rózsát: legyen az születésnap, leánykérés, vagy esküvő.