A genderőrület már a Johnnie Walkert is utolérte

2018.02.26. 17:25

A Diageo szeretné az amerikai piacon tovább népszerűsíteni a skót whiskyket, ezen belül is a cég vezető márkáját, a Johnnie Walkert. Ennek utolsó lépéseként piacra dobják a Black Label női verzióját, amin már Jane Walker fog szerepelni.

A Diageo bejelentette, hogy leghíresebb márkájának, a Johnnie Walker Black Label keverékét kiadják „női” verzióban is.

A skót whisky ikonikus logóját lecserélik egy női figurára, aki a Jane Walker nevet kapja.

A limitált kiadású Black LabelForrás: Bloomberg, DIAGEO

A vállalat célja, hogy ezzel több női fogyasztót elérjen, és a nemek közötti egyenlőség előtt tisztelegjen.

A párlat limitált kiadású lesz, az Egyesült Államokban kerül piacra 250 ezer palack.

A lépés tagadhatatlanul ügyes marketinghúzás is, amivel a Johnnie Walker a női fogyasztókat szeretné megszólítani, és megszerettetni velük a skót márkát.

A Black Label a márka legnépszerűbb termékeForrás: DIAGEO

A Jane Walker kollekció az utolsó darabja a „Keep Walking America" projektnek, ami a skót márkát népszerűsíti az Egyesült Államokban.

Az USA skót whisky fogyasztása 2002 és 2017 között 2,1 százalékkal nőtt a Bloomberg szerint. A Johnnie Walker ebben jóval a vetélytársak előtt jár, ők tavaly 18 százalékkal bővültek a piacon.

A Diageo elkötelezett híve az egyenjogúságnak, a vezetőségben fele-fele arányban találhatóak nők és férfiak. A Diageo a Jane Walker eladások után üvegenként 1 dollárt jótékony célra ajánl fel az egyenlőségért küzdő szervezeteknek.