Különleges ajándékot kapnak a nők a McDonald’s-tól

2018.03.08. 11:26

A nők napja alkalmából egyre több világmárka emlékezik meg nőkről. Nem tett másképp a McDonald's sem, amely szó szerint feje tetejére állította a logóját. Az Egyesült Államokban 10 üzletvezetőből 6 nő.

Március 8-a, a nők napja. Ebből az alkalomból úgy döntött az étteremlánc, hogy a jellegzetes logójuk megfordítják a nemzetközi oldalakon (Twitteren, Instagramon), amely így „M" helyett „W" betűt ábrázol, ami az angol women rövidítése.

A nemzetközi oldalon a fordított logó fogadja a látogatókat, és egy cikk, amelyben különleges nők McDonald's-hoz fűződő történetüket mesélik el.

A lap kiemeli, hogy a nők nélkül McDonald's sem lenne.

A bal felső sarokban látható a fordított logóForrás: Mcdonalds.com

Az étterem büszkén hirdeti az egyenjogúságot, és hangsúlyozzák,

hogy 10 üzletvezetőből 6 nő.

Azonban a fordított logó nemcsak online felületeken tűnik fel, egy lynwoodi étterem a bejárat előtt látható méretes logót is a feje tetejére állítottak nőnap alkalmából.

A fordított logó egy kaliforniai étterem előttForrás: Mcdonalds.com

Emellett 100 étteremben, külön az alkalomra, új munkaruhát kapnak a személyzet tagjai – írja a Business Insider.

A McDonald's logóját korábban még sohasem használták fordítva.

A magyar McDonald's érdekes bejegyzéssel köszöntötte Facebookon a nőket.

Nem ez az első alkalom a hónapban, hogy egy világmárka a nők előtt tiszteleg. Ahogy beszámoltunk róla, az Egyesült Államokban a skót whiskygyártó, a Johnnie Walker kiadja a Black Label női verzióját, azon feltüntetve Jane Walkert.

A limitált kiadású Black LabelForrás: Bloomberg, DIAGEO

A Johnnie Walker minden egyes eladott Jane Walker palack árából egy dollárt jótékony célokra fordít.