Ötven új munkahelyet teremt az Aldi

2018.03.08. 10:15

Önálló cégbe szervezi és Pécsen új irodával bővíti a Magyarországon elhelyezett informatikai támogatási központját az Aldi. A cég közleménye szerint az új szolgáltató központ ötven új munkahelyet fog teremteni.

Az ALDI International IT Services Kft. Magyarországról támogatja majd többek közt az ALDI Dél vállalatcsoport új informatikai rendszerének üzemeltetését és biztosítja mintegy 3700 európai ALDI-üzlet informatikai rendszereinek zavartalan működését.

Biatorbágyon még 2013 januárjában kezdte meg működését az Aldi DÉl vállalatcsoport európai üzleteinek informatikai támogatását végző IT-központ. A működésének kezdetén magyar, német és angol nyelven nyújtott első szintű támogatást mintegy 3300 európai ALDI-üzletnek.

illusztrációForrás: AFP/Daniel Leal-Olivas

Az elmúlt öt évben az első szintű informatikai támogatást a a második és a harmadik szintű, mélyebb informatikai ismereteket igénylő támogatással, majd a vásárlóknak nyújtott ügyfélszolgálati feladatokkal kapcsolatos szolgáltatások ellátásával bővül, így a kezdetben negyven fővel működő osztály mára eléri a százat.

A magyarországi service desk legfőképp első, de bizonyos esetekben második szintű informatikai támogatást nyújt majd az ALDI Dél vállalatcsoport leányvállalatai számára az új vállalatirányítási rendszer üzemeltetése során, amely a beszerzés, az üzletek üzemelése, a logisztika és a készletgazdálkodás mellett a pénzügy és a könyvelés területén is hatékonyan kiszolgálja majd az áruházláncot. A támogatást a vállalat szakemberei a magyar mellett német, angol, olasz, szlovén és francia nyelven végzik, áll a vállalat közleményében.