A Subway bezárja ötszáz szendvicsezőjét

Subway Settles Not-Really Foot Long Sandwich Litigation GettyImageRank2 Serving Settlement Announcement FOOD Business FINANCE HORIZONTAL USA RESTAURANT Florida - US State Miami Customer LAW SANDWICH Deceptive Marketing Busy Blocked Terms Photography less
MIAMI, FL - OCTOBER 21: A Subway restaurant is seen as the company announced a settlement over a class-action lawsuit that alleged that Subway engaged in deceptive marketing for its 6-inch and 12-inch sandwiches and served customers less food than they were paying for on October 21, 2015 in Miami, Florida. While it denies the claims, Subway said that franchisees would be required to have a measurement tool in stores to make sure loaves are 12-inches. Joe Raedle/Getty Images/AFP
Vágólapra másolva!
A világ legnépszerűbb szendvicsezője, a Subway sorra zárja be az üzleteit az Egyesült Államokban. A trend még tavaly kezdődött, amikor a vállalat 800 éttermét csukta be és ez idén is folytatódik, hiszen újabb 500 Subway szűnik meg Amerikában.
Vágólapra másolva!

A globális terjeszkedés a fő oka annak, hogy az Egyesült Államokban ilyen nagy számban szűnnek meg a Subway éttermek. Tavaly már 800 szendvicsezőt zárt be a vállalat, idén pedig újabb 500 követi. A boltbezárásokat azonban a vállalat azzal ellensúlyozza, hogy a világ más pontjain sorra nyilnak az új Subway éttermek.

A tervek szerint a Subway globálisan ezer éttermet fog nyitni, olyan országokban, mint Mexikó, az Egyesült Királyság, Kína és India.

A vállalat szóvivője elmondta a CNBC-nek, hogy Észak-Amerikában ugyan már kisebb részben vannak jelen, mint a világ többi részén, azonban így is jelentős bevételt termelnek ebben a régióban. Hozzátette, hogy minden Subway étterem franchise tulajdonban van és a cég igyekszik elérni, hogy mindenütt a megszokott minőséget nyújtsák a betérőknek.

Subway étterem az Egyesült államokban Forrás: AFP/2015 Getty Images/Joe Raedle

A Subway-nek jelenleg 40 ezer szendvicsezője van világszerte, ezzel a számmal pedig bőven megelőz olyan márkákat, mint a McDonald's, vagy a Starbucks. Viszont az utóbbi időben feljöttek a riválisok is, többek között a Chipotle és a Panera Bread,

ahol az étkezés mellett megejthetik az élelmiszervásárlást is a vendégek.

A Subway is szeretne változtatni és többféle új szolgáltatást szeretnének kínálni a vásárlóknak, ezért egy új üzletet terveznek és átalakítják az éttermek dizájnját is. Megjelennek a világosabb színek, a jobb világítás és a kényelmesebb bútorok.

A Subway egyik szendvice Forrás: AFP/2015 Getty Images/Joe Raedle

Az új éttermek már az új arculat szerint épülnek, a régieket pedig fokozatosan alakítják át. Fontos volt úgy átalakítani a helyeket, hogy a vásárlók lássák, milyen friss alapanyagokat használnak a szendvicsekhez, így ugyanis sokkal csalogatóbb az étel. A korral is haladni kell, ezért már a digitális rendelés is lesz az új helyeken.

A dizájn elemek és a modernizálás mellett a Subway menüje is változni fog és több újdonság is felkerülhet az étlapra.