A Lidl független szakértők szerint is nagyon jól csinál valamit

Lidl | Lidl buying purchase purchases FOOD budget funds client customer clients customers department store SUPERMARKET superstore Lidl STORE stores price department radius ray SALE sales COMMERCE | achat achats alimentation caisses cliente clientes grand
Lidl super market | Super marché Lidl 15/01/2018
Vágólapra másolva!
Hatodszorra nyerte el a Superbrands díjat a Lidl Magyarország. A nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjeggyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák közel 90 országban.
Vágólapra másolva!

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Újabb alkalommal is elismerték

A Lidl Magyarország hatodik alkalommal tudhatja magáénak az elismerést, és tartozhat a legnépszerűbb márkák mezőnyébe.

Köszönjük vásárlóink bizalmát, elégedettségükért továbbra is mindent megteszünk. Valamennyi munkavállalónknak ezúton is köszönjük, hogy hozzájárultak a közös sikerhez – mondta Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.

Újabb elismerést kapott a német hátterű diszkontlánc Forrás: BELGA/AFP/Patrick Lefevre

Szigorúan ítél a döntőbizottság

Superbrands díjakat idén a tizennegyedik alkalommal ítélték oda Magyarországon.

A döntést többlépcsős előszűrés után 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg.

A programot huszonhárom évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában.

A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása.

A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.