Így kell ballagásra megszerezni a menő cipőmárkát

Crocs
Crocs Inc. plastic shoes are displayed at a shop in Tokyo, Japan, June 21, 2016. (Photo by Hitoshi Yamada/NurPhoto)
Vágólapra másolva!
A floridai Seminole középiskola diákja egy Twitter-üzenet segítségével felhívta magára a figyelmet, nemcsak saját osztálytársait győzte meg, hanem egy több millió dolláros céget is.
Vágólapra másolva!

Sarah Agee ötlete osztálytársaitól ered, akikkel közösen beszélték meg a magas sarkú cipőben közlekedés nehézségeit az iskola mesterséges gyepén.

Az előírás azonban megkövetelte a fehér vagy világos cipőt,

ezért javasolta osztálytársainak, hogy mi lenne, ha mindenki a laposat választaná inkább.

Agee tanára bátorítására felvette a kapcsolatot a Crocs céggel egy Twitter-üzenetben, a cég pedig pozitív választ adott.

A cég 124 pár fehér lábbelit küldött a Classic Clogs termékéből az iskolának a múlt héten.

Agee és osztálytársai pedig nagy örömmel hordják a cipőket, amiről rengeteg üzenetben és képen meg is emlékeztek.

– mondta Terence Reilly, a Crocs marketing vezetője. A ballagó diákokhoz eljuttatott cipők darabja 37,99 dollárba (10.500 forint) kerül a cég weboldalán.

Illusztráció Forrás: AFP/NurPhoto/Hitoshi Yamada

2002-ben három fiatalember alapította a Crocs vállalatot, amely egyedi eljárással, habgumiból készült cipőket állít elő és forgalmaz. A cégnél jelenleg majdnem 5 ezren dolgoznak, közülük 3 ezren a kiskereskedelemben, és több mint 300 millió cipőt adtak el a világon.