Alig egy év után bedobta a törölközőt az Uber marketinges guruja

2018.06.13. 17:24

Most jelentette be Bozoma Saint John, hogy elhagyja az Ubert, ahol a cég új arculatát, és marketingjét felügyelte.

2017 júniusában került át az Uberhez Saint John, aki korábban az Apple Music fogyasztói marketing részlegének vezetője volt. 

Bozoma Saint JohnForrás: AFP/2018 Getty Images/Frazer Harrison

Saint John januárban adott interjút a CNN-nek, akkor azt mondta, nem csak egy emberen múlik a cég arculatának megmentése, de ő mindent megtesz ezért.

Szeretnék köszönetet mondani Boznak az elmúlt évi munkájáért. Egy olyan időszakban csatlakozott az Uberhez, amikor az nehéz körülmények között működött, de energiája, optimizmusa és kreativitása kulcsfontosságú részévé vált a cég átállásának" – nyilatkozta Dara Khosrowshahi, aki tavaly augusztustól a cég vezérigazgatója.

Bozoma Saint John az Endeavor szórakoztató cég új marketingvezetője lesz.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK