Kínában 2004-ben nyílt meg az áruházlánc első üzlete.
A nyitás kapcsán azt mondták az áruházláncnál, hogy annak koncepcióját meghatározta a vásárlók növekvő igénye a friss terményekre.
A kényelmes vásárlás érdekében még egy zöldség- és terményszeletelő szolgáltatást is biztosítanak az üzlettéren belül.
Az egységben az önkiszolgáló pénztárak mellett mobilapplikációval is megoldott a fizetés a kasszáknál.
A vásárlók egy európai jellegű, helyben sütött árukat kínáló pékséggel is találkozhatnak.
A SPAR rohamléptekkel terjeszkedik az ázsiai országban. Csak ebben a tartományban már 45 hipermarket és 11 szupermarket típusú egységük van.
A mostani megnyitásával 412-re emelte a Kínában működő üzletei számát a vállalatcsoport
– írja az ESM beszámolója alapján az ÉlelmiszerOnline.
Magyarországon – az áruházlánc honlapján közzétettek szerint – 2017 végén a SPAR Magyarország összesen 377 saját üzemeltetésű áruházzal rendelkezett, illetve franchise programjának égisze alatt 142 áruház működött, mely így mindösszesen 519 SPAR-logós üzletet jelentett.
Ezen belül a megoszlás: 33 INTERSPAR hipermarket, 344 SPAR szupermarket – magában foglalva a 17 City SPAR szupermarketet is – és 142 franchise üzlet.