Ezekben a cégekben bíznak a leginkább a mai fiatalok

2018.07.18. 08:31

A márkahűség nagyon fontos, viszont a Z generáció híres arról, hogy gyakran változtatja szokásait. Néhány vállalatnak azonban ennek ellenére is sikerül alkalmazkodni a folyamatosan átalakuló piaci viszonyokhoz, ezáltal pedig képesek kiszolgálni a fiatalok igényeit.

Az Ybrands piackutatásából kiderül, hogy a Z generációról kialakult kép annyiban téves, hogy a legtöbbjük hűséges marad legalább egy márkához a korábbi feltételezésekkel ellentétben, miszerint a mai fiatalok ízlése folyamatosan változik, és ezért nem ragadnak le egy márkánál vagy terméknél. Megmutatjuk, hogy a 13 és 36 év közötti korosztály melyik márkákat tartja a legmegbízhatóbbnak.

Az alábbi képre kattintva megtekintheti azt a tíz márkát, amely a Z generáció és az ezredfordulósok szerint a legmegbízhatóbb.

A képre kattintva galéria nyílikForrás: Getty Images/2017 Chesnot/Chesnot