Nagyon figyeljen oda a Lidl zöldségespultjainál

Horizontal
A man leaves with his goods after shopping at a branch of Lidl supermarket in south London, on January 10, 2018. Traditional supermarket chains, such as Tesco, Sainsbury's and Morrisons, benefited by between 2% and 3% sales growth in value, but to a much lesser degree than German discount companies Aldi and Lidl (up 16.8 % each) who are taking a larger and larger share of the cake. / AFP PHOTO / Justin TALLIS
Vágólapra másolva!
Új jelölési rendszert vezet be áruházaiban a Lidl Magyarország július közepétől, írja közleményében az áruházlánc. A módszer cukortartalmuk alapján rangsorolja a paradicsomokat, ennek köszönhetően a vásárlók könnyen megtalálhatják az ízlésüknek megfelelő terméket.
Vágólapra másolva!

Óriási népszerűségnek örvend a paradicsom hazánkban. Az elmúlt évben az élelmiszeráruház-lánc közel 8000 tonna paradicsomot értékesített, amely több mint 20 százalékkal haladja meg az azt megelőző évi eladásokat.

Főként hazai termesztésből

A magyar gazdáktól származó paradicsom aránya a szezonban meghaladja a teljes kínálat 80 százalékát.

A vásárlók körében a legkedveltebb fajta a fürtös paradicsom, amely a teljes paradicsomértékesítés közel 70 százalékát teszi ki.

Illusztráció Forrás: Rodale's Organic Life

Annak érdekében, hogy a Lidl Magyarország biztosíthassa vásárlói számára a tökéletes ízélményt, egy új rendszert vezet be július közepétől.

A paradicsomok közötti eligazodást egy, az édességmérték jelölésére szolgáló etikett segíti.

Ez azt mutatja meg, hogy egy 1-től 5-ig terjedő skálán mennyire édes a választott paradicsom.

A besoroláshoz az úgynevezett Brix érték szolgál alapul, amely a paradicsom esetében annak cukortartalmát jelzi.

Az etikett megtalálható minden paradicsomfajta ártábláján, a csomagolt kiszerelésben megvásárolható paradicsomok esetében pedig az édességmértéket mutató etikett rákerül a csomagolásra is.

A skála bevezetésével a vásárlók az igényeiknek legmegfelelőbb terméket tehetik a kosarukba" – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Új osztályozási rendszert vezet be a Lidl a paradicsomokra (illusztráció) Forrás: AFP/Justin Tallis

Édes és még édesebb

A szortiment legédesebb paradicsomfajtái a Strabena és a Cukorfalat, mindkettő magyar beszállítóktól kerül az áruházak polcaira.

Az áruházlánc jelezte, hogy kiemelt figyelmet fordítanak a fogyasztói szokások változásaira is, így idén március óta új paradicsomfajta, a Strabena színesíti a termékpalettát.