Mi lehet a Telenor új neve?

Telenor
Budapest, 2018. január 4. Telenor Magyarország Zrt. üzlete a Károly körút 3/a sz. alatt. A Telenor Magyarország második legnagyobb mobilszolgáltatója. A norvég Telenor Csoport 100%-os tulajdonában álló cég 1994-ben lépett a magyar piacra. MTVA/Bizományosi: Faludi Imre *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Vágólapra másolva!
Tavasszal vette meg a Telenor közép-kelet-európai leánycégeit a cseh PPF-csoport, mára lezárult a teljes folyamat, munkába állt az új menedzsment is a törökbálinti központban. A 98,92 százalékban a leggazdagabb közép-európai üzletember, Petr Kellner tulajdonában álló és mintegy 38 milliárd eurós eszközállományt birtokló csoport kisebbségi tulajdonosa és távközlésért felelős vezetője, Ladislav Bartonicek nyilatkozott a Forbesnak a tranzakció hátteréről és a PPF terveiről, a magyar cég névváltásáról.
Vágólapra másolva!

A névváltással kapcsolatban az interjúban elhangzott, hogy a Telenor márkanevet még három évig használhatják.

Alaposan elemzik a lehetőségeket, és az egyik opció az, hogy bevezetik az új országokban is az O2 brandet.

De az is elképzelhető, hogy minden ország saját márkát kap. Természetesen

lehet, hogy a magyar cég visszakapja a régi márkanevét.

Ma is még sokan Pannonnak hívják a céget, annyira nem ment át az emberek számára a Telenor név. De egy harmadik lehetőséget sem zárnak ki, hogy egy teljesen új, egységes brand mellett döntsenek az összes országra vonatkozóan.

Bartoniceket arról a széles körben terjedő várakozásról is kérdezte a Forbes, hogy előbb-utóbb az itteni céget továbbadják egy helyi versenyzőnek. Erre az a válasz érkezett, hogy mindenképp hosszú távú befektetésként tekintenek a Telenorra, és fontos megemlíteni, hogy a négy piac közül, ahova most beléptek, messze a magyar a legnagyobb. Vételi ajánlatot még nem kaptak a társaságra.

Forrás: MTI/Faludi Imre

Az interjúban elhangzott továbbá, hogy a Telenor egy jól jövedelmező vállalat, amely fontos, hogy a teljes piaccal együtt növekedjen, a piaci részesedéssel kapcsolatban azonban nehéz határozott változást elérni. Mindenesetre az új tulajdonos úgy látja, vannak olyan szegmensek, amelyekben alulreprezentáltak. Ezekben komoly piacrész-növekedést terveznek, leginkább a B2B területeken.