Már így is kifizethetjük a villanyszámlát

sárga csekk készpénz
Budapest, 2013. november 27. Fotómontázs a "sárga csekk" - készpénzátutalási megbízás - illusztrálására. MTVA/Bizományosi: Faludi Imre *************************** Kedves Felhasználó! Az Ön által most kiválasztott fénykép nem képezi az MTI fotókiadásának, valamint az MTVA fotóarchívumának szerves részét. A kép tartalmáért és a szövegért a fotó készítője vállalja a felelősséget.
Vágólapra másolva!
Számlabefizetés. Egy régi számla előkeresése. Ügyfélváltozás bejelentése. A részszámla összegének módosítása. Mindez néhány kattintással otthonról, vagy épp utazás közben, külföldön nyaralva is elintézhető.
Vágólapra másolva!

Az E.ON most azt szeretné lehetővé tenni, hogy az ügyfelek gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket. Az eddig elérhető fizetési módok mellett az energiaszolgáltató ezért nemrégiben bevezette a gyors és kényelmes, egyedi linken keresztüli számlafizetési lehetőséget.

Az online ügyfélszolgálatra belépve bárki beállíthatja, hogy e-mailes értesítés érkezzen számára, amikor elkészül a számlája.

Ezt követően már minden hónapban egy e-mailben érkező linkre kattintva fizethető az aktuális számla, nem szükséges tehát belépni az online ügyfélszolgálatra.

Fontos funkció emellett az e-mailes fizetési emlékeztető kérése, amellyel elkerülhető az elfelejtett számla miatti hátralék – ebben az esetben is tartalmazza az emlékeztető levél az egyedi linken keresztüli számlafizetési lehetőséget.

Folyamatosan növekszik azok száma, akik nemcsak a számlafizetést szeretnék papírmentessé tenni, de magát a számlát is elektronikusan szeretnék megkapni, és e-számlára váltanak. Bár a lehetőség hosszú ideje elérhető,

még mindig kevesen tudják, hogy az elektronikus számlát ügyintézéskor igazolásként bármely hivatalos szerv elfogadja.

Forrás: MTI/Faludi Imre


Mivel az online ügyfélszolgálaton keresztül a régi számlákat is néhány kattintással elő tudjuk hívni, ezért sem szükséges a papírok tárolásával bajlódni. Az elektronikus számla választásával ráadásul a környezetünket is kíméljük.

Emellett az online ügyintézési lehetőségek között néhány kattintással beállítható, hogy a tulajdonos előzetes e-mailes tájékoztatást kapjon az ingatlanjait érintő tervezett áram és gázszünetekről. További lehetőségként kérhető az is, hogy áramszünet kezdetekor és a hiba elhárításakor is értesítést kapjon az ügyfél.

A vállalat közösségi Facebook-oldalán pedig az ügyfelek, érdeklődök üzeneteit nyár közepe óta Boti, egy, a beérkező kérésekből folyamatosan tanuló chatbot fogadja,

a nap 24 órájában rendelkezésre állva.