Az ázsiai vásárlók pörgették fel a Cartiert

2018.09.10. 11:50

A svájci központú Richemont vállalat birtokolja többek között a Cartier luxus óra és ékszermárkát is, aminek az eladásai kimagaslóak voltak az elmúlt öt hónapban: augusztus 31-éig tíz százalékot emelkedett.

A svájci órák iránti kereslet csökkent az elmúlt időszakban, és a befektetők attól tartanak, a kínaiak luxus iránti igénye is elért a tetőpontjához, az az újabb visszaesések várhatóak.

A Cartier egyik órájaForrás: Cartier

Ugyanakkor az ázsiai, valamint az amerikai kereslete megnövelte a Cartier termékek eladását.

Hongkong, Makaó, és Dél-Korea eladásai kétszámjegyű növekedést eredményeztek, miközben Kínában is jól ment az értékesítés" – nyilatkozta a cég.

A világ második legnagyobb luxuscikkeket értékesítő csoportja a genfi éves közgyűlése előtt tette közzé az eredményeket.

Ráadásul a Richemont hétfőn nevezte ki új vezérigazgatóját, Jerome Lambertet. A cég nemrég felvásárolta a Yoox Net-a-Porter (YNAP), valamint a Watchfinder.co.uk online eladási platformokat, ez pedig 25 százalékos növekedést eredményezett az eladásokban.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK