A bankfiókok fokozatosan inkább a tanácsadás helyszíneivé válnak, míg a pénzügyi tranzakciók egyre nagyobb része digitális csatornákra terelődik.
Ennek megfelelően a bank budapesti Bécsi úti (1032 Budapest, Bécsi út 154.), valamint gazdagréti (1118 Budapest, Rétköz u. 5.) fiókja november 30-án bezár.
Ezek néhány kilométeres körzetében számos CIB Bank-fiók, illetve ATM áll az ügyfelek rendelkezésére, hogy pénzügyeiket a továbbiakban is a megszokottak szerint intézhessék.
A változásokkal együtt a CIB Bank közel 70 fiókjával továbbra is országos lefedettséget biztosítva áll ügyfelei rendelkezésére.
A CIB univerzális szolgáltatóként kíván jelen lenni a piacon, és változatlanul értéknek tekinti a személyes kapcsolatot ügyfeleivel, miközben tovább erősíti digitális csatornáin elérhető szolgáltatásai körét. Az érintett fiókok munkatársainak döntő többsége továbbra is a CIB Bankban folytatja munkáját.
Idén a CIB Bank anyavállalatával, az Intesa Sanpaolo Bankcsoporttal közösen meghatározta a 2021-ig tartó időszak alapvető stratégiai irányait és célkitűzéseit.
Az új négyéves stratégia alappillérei közé tartozik a bank egészét átható digitális átállás végrehajtása a fizikai hálózat szerep- és feladatkörének átalakításával párhuzamosan. A fenntarthatóan nyereséges működés érdekében a bevételek növelése az élesedő versenykörnyezetben úgy, hogy a bevételek egyre nagyobb hányada származzon az ügyfeleknek nyújtott plusz szolgáltatások díjaiból és jutalékokból. Emellett alapvető fontosságú a költséghatékonyság javítása a digitalizáció és az értékesítési csatornák optimalizációja révén, valamint a nem teljesítő hitelek leépítését célzó folyamat befejezése, a hitelminőség fenntartása.