Kat Richardson, a WaR influencer marketingiroda kreatívigazgatója szerint a felhasználónak első körben szereznie kell 10 ezer követőt, mielőtt bármit is kereshetne posztjaival. Ezek a felhasználók nagyjából 100 fontot kapnak egy posztért, azonban amint elérik a 30 ezret, ez az összeg már 750 fontra ugrik.
Magyarországon a mikro-influencerek, vagyis a néhány tízezres követőtáborral rendelkezők, főként termékeket és szolgáltatásokat kapnak a reklámposztért cserébe, pénzt nagyon ritkán, vagy csak néhány ezer forintot.
Az igazán komoly összegek akkor érkeznek, amikor az Instagram-felhasználó eléri az 1 millió követőt. Ekkor már akár 10 ezer dollárt is felszámolhat egyetlen képért. Azonban nem csak a követők száma befolyásolja, hogy ki mennyit keres.
Több divatmárka például olyan influencereket kér fel reklámarcnak, akik képesek közvetíteni a vállalat üzenetét, követőik pedig beletartoznak abba a rétegbe, amelyet az adott cég meg kíván szólítani.
A hétköznapi emberek azonban a legtöbb esetben megmaradnak a micro-influencer szintjén, míg a hírességeknek nagyobb esélye van több százezer, de akár egymillió követőt is szerezni. Néhány kiugró esetben van, aki több tíz milliós bázissal rendelkezik. Kylie Jenner például 116 millió Instagram-követővel büszkélkedhet, egy posztért pedig 750 ezer dollárt kér.