Ezt most nagyon megcsinálta a dm

DM, drogeria markt
Nagyot nőtt idén a dm Magyarországon
Vágólapra másolva!
25 éves Magyarországon a dm, 2018-ban forgalma átlépte a 100 milliárd forintot. Ezzel több mint 10 százalékos forgalmi növekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest, írja Origóhoz eljuttatott közleményében a drogérialánc.
Vágólapra másolva!

A dm Magyarország kiemelkedő, 103 milliárd forintos forgalommal zárta a gazdasági évet, ezzel több, mint 10 százalékkal múlta felül a tavalyi évet. 2887 munkavállaló dolgozik a vállalatnál, közülük 404-en több mint 15 éve, 85-en pedig több mint 20 éve munkálkodnak a dm kötelékében.

A dinamikus forgalmi növekedés lehetővé teszi, hogy a dm továbbra is szolgáltatásai bővítésébe és üzletei átalakításába fektessen.

Országszerte 262 üzlet áll a vásárlók rendelkezésére, a cég expanziós politikája idén folytatódott: hét új boltot nyitottak, kilencet bővítettek, öt költözött, hetet újítottak fel, tizennyolc boltra üzletképfrissítés várt.

Nagyot nőtt idén a dm Magyarországon Forrás: ZSIGMOND LASZLO MARTON-HUNGARY/[email protected]

Májusban hosszú várakozás után költözött be a dm az Aréna Mallba, szeptember végén a Nyugati téren a Skálánál és a River Estatesben nyíló új dm üzleteket övezte kiemelt figyelem.

A cégcsoport Európában is jól teljesített

Az elmúlt gazdasági évben az osztrák anyavállalathoz tartozó társországokban, így Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Romániában, Bulgáriában, Olaszországban és Macedóniában a forgalom 8 százalékkal, 2 595 millió Euróra nőtt, idén először a munkavállalók száma 20 000 fölé emelkedett, 1610 üzletben szolgálja ki a vállalat a vásárlókat. A dm csoport Németországot is beleszámítva együtt ismét átlépte a 10 milliárd eurós határt, a konszern összes forgalma 10. 701 millió Euró volt az elmúlt gazdasági évben, ez a tavalyihoz képest 4,3 százalékos emelkedést jelent. A cég 13 országban van jelen Európában, Németországot is beleszámítva összesen 61 721 munkavállaló dolgozik a közös sikerért, konszern szinten összesen 3566 üzletben szolgálja ki a drogéria a vásárlói igényeket.

Drogeristaképzést indít a cég

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara tavasszal elfogadta, és nyilvántartásba vette a „drogerista” megnevezésű felnőttképzési szakmai programkövetelményt,

2018. októberben pedig elindul a dm dolgozói számára elérhető belső képzés.

A program hosszú távú célja ezen szakkompetencia kialakításával megkülönböztetni a piacon a drogériát.