Itt a legújabb kávéőrület

2018.11.09. 11:13

A kávé még soha nem volt ennyire népszerű, ezért egyre több cég kísérletezik új trendek bevezetésével és úgy tűnik, hogy évente többször is új kedvencet találnak a kávékedvelők. Idén nyáron javában tartott a cold brew őrület, de egyre többen fogyasztottak espresso tonicot is. A Pop & Bottle nevű vállalat ezt a hullámot szeretné meglovagolni, és erre van is néhány egészen különleges elképzelésük.

Jash Mehta és üzlettársa Blair Fletcher közösen építették fel a Pop & Bottle nevű vállalkozást, amely növényi tej alapú, organikus és egyben cukormentes kávékat kínál a vásárlóknak. Az alapítók azt állítják, hogy az ő termékük sokkal több energiát biztosít, mint a hagyományos fekete, ráadásul sokkal kevésbé lesz felpörgető a hatás.

Mehta a Moneyish-nek elmondta, hogy ők maguk is nagy kávésok voltak és minden nap fogyasztották valamilyen formában, azonban egy idő után rájöttek, hogy nem tesz csodákat az egészségükkel. A hozzáadott cukor hatására az energiaszint nem egyenletes, hanem ingadozó, így az ember az egyik percben pörög, a másikban pedig majd elalszik.

Mehta korábban a pénzügyi szektorban dolgozott, Fletcher pedig divattervezőként, tehát egyikőjüknek sem volt tapasztalata ezen a téren. A páros Londonból San Franciscóba költözött, hogy megvalósítsák álmukat, és ott váltak az egészséges táplálkozás megszállottjaivá. Saját konyhájukban kezdték meg a kísérletezést, ahol különféle összetevőket mixeltek, így próbálva létrehozni a tökéletes italt.

A keverékeket megkóstoltatták barátaikkal, akiknek nagyon ízlett a kávés ital. Ezen felbátorodva kivették megtakarításaikat és összesen 20 ezer dollárral belevágtak az üzletbe. A pénzt arra használták, hogy honlapot fejlesszenek, üvegeket vegyenek és beszerezzék a szükséges hozzávalókat. Az üzlettársak elkezdték hivogatni a környező boltokat, hogy piacot találjanak termékeiknek. Sikerült is húsz független boltot meggyőzni arról, hogy a Pop & Bottle termékei kapósak lesznek.

Kezdetben hetente 50 palackkal adtak el, egy üveg pedig 5 és 6 dollár közötti összegbe került.

A páros az összes bevételt visszaforgatta az üzletbe. Piackutatást is végeztek, ahol kiderült, hogy az italaikat főleg nők vásárolják. Emiatt a nők körében népszerű ízeket is elkezdtek árulni, mint a vanília, a matcha és a karamella.

A Pop & Bottle egyre sikeresebb lett, így elkezdtek tőkét bevonzani. Ugyan pontosan nem árulták el, hogy mekkora összeggel támogatták őket a befektetők, de a Crunchbase szerint csak 2016-ban 200 ezer dollárt fektettek a cégbe. A kávés italaik azért is népszerűek, mert a tehéntejet más, növényi alternatívákkal helyettesítik, ráadásul egyre többen választják a kávét palackozott formában, hiszen sokan nem érnek rá reggel sorbaállni a kávézókban.