Bezos Seattle-ben találkozott a vállalat dolgozóival egy konferencián, ahol sok kérdést kapott a cég jövőjével kapcsolatban. A legtöbben arra voltak kíváncsiak, hogy Bezos mit tanult a nemrég csődbe ment kereskedelmi láncok, többek között a Sears esetéből.
A vezető szerint az Amazon egy napon el fog bukni, és egyáltalán nem sorolható be azok közé a vállalatok közé, amelyek túl nagyok ahhoz, hogy tönkremenjenek („too big to fall”). Kiemelte, hogy a nagyvállalatok életciklusa harminc év körül van, nem pedig száz, így egy napon az Amazon is lehúzza majd a rolót.
A világ leggazdagabb embere úgy gondolja, hogy mindig a vásárló az első, és amint ez megváltozik, az a vég kezdetét fogja jelezni.
Az Amazon eddig azonban jól teljesít, nemcsak a kereskedelemben, hanem az okoseszközök és digitális asszisztensek területén is éllovasnak számítanak.
Az Amazon néhány dolgozója azonban aggódik, hogy a cég túl gyorsan növekszik. Időközönként hírek érkeznek arról is, hogy a vállalatot egyre többször helyezik hatósági vizsgálatok célkeresztjébe, valamint ismeretesek azok az állítások, melyeket a dolgozók fogalmaztak meg a cég egyes részlegein uralkodó munkakörülményekről. A kereskedelmi óriás vezére szerint ez egyáltalán nem meglepő, mivel az Amazon egy óriásvállalattá nőtte ki magát, ezeket pedig sokszor éri támadás különböző forrásokból.
Bezos szerint a legfontosabb, hogy amikor megnő a vizsgálatok száma az Amazon életében, mindennek zökkenőmentesen kell mennie, és még az elvárásoknál is sokkal jobban teljesíteni.
Szintén kiemelte, hogy nem szereti, ha a cégét a nagy techvállalatokkal említik egy lapon, mint az Apple, a Google és a Facebook. Ő az Amazont inkább különállónak, különlegesnek, a többi óriáscégtől eltérőnek tekinti.