2018-ban már a nyolcadik egymást követő évben tudta növelni eladásait a BMW, amely prémium kategóriás versenytársaihoz hasonlóan, elsősorban a kínai piacnak köszönhette forgalmának emelkedését.
Kínában 7,7 százalékkal, 640 ezerre növelte eladásait BMW márkájú autókból.
Pieter Nota értékesítési igazgató az eladások "csekély mértékű" további növekedését jelezte előre az idei évre a luxusautók iránt erősödő keresletnek köszönhetően, elsősorban Kínában és az Egyesült Államokban.
A pozitív értékesítési adatok ellenére a vállalat tavaly nem érte be a prémium kategóriában 2,3 millió autó eladásával világelső Mercedest. A harmadik helyen a luxusautók rangsorában az Audi állt 1,8 millió autó eladásával.
Harald Krüger, a BMW vezérigazgatója 2020-ra tűzte ki célul a Mercedes megelőzését a prémium kategóriás autók világpiacán.
A BMW termlését a Magyarországon megépülő gyára is támogatja a jövőben. Ahogy az Origo a beruházás bejelentése kapcsán arról beszámolt, a Debrecenben létesülő új telephely évente mintegy 150 ezer autó gyártására elegendő.