Így hat az autóeladások csökkenése a kozmetikai piacra

2019.02.11. 19:02

A L'Oréal egyike annak a két vállalatnak, amelyek „A" minősítést kaptak mindhárom, a CDP által meghatározott területen - klímaváltozás elleni küzdelem, vízbiztonság és az erdők védelme. Viszont az első vállalat a világon, amely három egymást követő évben „AAA" besorolást kapott. További jó hír a cég háza tájáról, hogy tavaly világszerte tovább tudta növelni az eladásait.

A CDP a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét a hozzá beérkező adatok alapján A-tól D-ig osztályozza. Évente 6800 vállalat szolgáltat számukra adatokat, ezeket értékelik azt vizsgálva, hogy milyen hatással van környezetünkre a cégek tevékenysége. A L'Oréal egyike annak a két cégnek, amelyek „A" minősítést kaptak mindhárom, a CDP által meghatározott területen. Jean-Paul Agon, a L'Oréal elnök-vezérigazgatója az eredmény kapcsán elmondta: A fenntarthatóság izgalmas módon ösztönzi kutatásainkat, innovációinkat és működésünket. Ez az elismerés megmutatja erős elkötelezettségünket a változások felé vezető úton egy fenntarthatóbb modell felé és bátorít minket arra, hogy tovább és gyorsabban jussunk el a jelentős környezetvédelmi kihívások legyőzéséhez, amelyekkel a világ ma szembenéz.

Forrás: Shutterstock

Paul Simpson, a CDP vezérigazgatója a következőképpen nyilatkozott: Ahogy a környezeti hatásoknak az üzleti életre gyakorolt súlyos hatása egyre inkább nyilvánvalóvá válik, ezek azok a vállalatok, amelyek azt tűzik ki célul, hogy megoldásokat nyújtsanak, új piaci lehetőségeket ragadjanak meg és növekedjenek a fenntartható gazdaságba való áttéréssel egy időben. Sürgősen fokoznunk kell a környezetvédelmi tevékenységeket, minden szinten, annak érdekében, hogy teljesítsük a Párizsi Megállapodás céljait és a Fenntartható Fejlődési Célokat.

Nyilvánosságra került a L'Oréal friss gyorsjelentése is, amelyből kiderül: az erős kínai kereslet hajtotta a cég tavalyi forgalmát, amely így 3,5 százalékkal emelkedett éves szinten, az egy részvényre jutó eredmény pedig közel 5 százalékkal lett magasabb. A vállalat vezetője nem aggódik a kínai gazdaság esetleges lassulása miatt, mivel úgy gondolja, hogy az autóvásárlások csökkenésével több pénz marad vásárlók zsebében, amit szívesen költenek kozmetikai és sminktermékekre, amely piacokon a társaság piacvezető pozícióban van.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK