Nyilatkozott a Lidl első embere, minden vásárlót érint a kérdés

Lidl
A LIDL sign is seen in Munich. Lidl Stiftung & Co. KG formerly Schwarz Unternehmenstreuhand KG, is a German global discount supermarket chain, based in Neckarsulm, Germany, that operates over 10,000 stores across Europe and the United States. (Photo by Alexander Pohl/NurPhoto)
Vágólapra másolva!
Klaus Gehrig, a Lidlt és egy másik láncot, a Kauflandot birtokló cég ritkán nyilatkozó vezetője beszélt a vállalat terveiről, illetve foglalt állást bizonyos, a vásárlókat is érintő kérdésekben.
Vágólapra másolva!

A német gazdasági lap, a WirtschaftsWoche közölt beszámolót egy Heilbronnban tartott konferenciáról, ahol a vállalat vezetője számos konkrétumot is megosztott a cég terveiről.

A cégvezető azt mondta, nem tartanak a Mere-től, az orosz diszkontlánc német piacon való megjelenésétől, amelynek februári boltnyitásáról az Origo is beszámolt. Elmondta ugyanakkor azt is, hogy a Mere lépéseit figyelemmel kísérik, de az igazi versenytárs az Aldi, amely már szintén kínál márkás termékeket is a vásárlóknak a saját márkás áruk mellett.

Illusztráció Forrás: AFP/NurPhoto/Alexander Pohl

A Lidl vezetője szerint az Aldi és a Lidl egymás konkurensei, de ugyanakkor folyamatos motivációt is jelentenek egymás számára annak érdekében, hogy

mindig új megoldásokat találjanak ki a vásárlók megszerzéséhez.

Gehrig beszélt arról a sok vásárlót – és persze a konkurenseket is – érdeklő kérdésről, tervezik-e az online kiskereskedelmük elindítását.

A vállalatvezető azt mondta, drága fenntartani egy ilyen rendszert, és nem terveznek direkt belépést ebbe a szegmensbe.

Vagyis egyelőre nem várható, hogy a Lidl elindítja online élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatását.

Azt is hozzátette, nem kívánnak Amazonná vagy Alibabává válni, utalva a világ két legnagyobb online kiskereskedelmi platformjára.

A cégvezető azt is elmondta, inkább a hagyományos üzletekre és a láncuk bővítésére, valamint – például – bioélelmiszerekre koncentrálnak.