<P>A Betonút Rt. végezheti az M1 és M7-es autópályák kátyúzását</P>

Vágólapra másolva!
A Betonút Rt. nyerte az Állami Autópálya-fejlesztő és -kezelő Rt. által az M1-es és az M7-es autópályák 183 kilométer hosszú, 3860 négyzetméter felületű kátyúzási munkáinak elvégzésére kiírt nyílt közbeszerzési pályázatot.
Vágólapra másolva!

A megbízás kiterjed az M1-es autópálya 12-100 kilométere közötti, 3060 négyzetméter burkolat kátyúzási munkáira, illetve az M7-es autópálya 17 és 112 kilométere közötti szakaszán lévő, 800 négyzetméter nagyságú felülethibák kijavítására - derül ki a Közbeszerzési Értesítő legfrissebb számából. A Betonút Rt. az M1-es autópálya kátyúzási munkáiért nettó 16,48 millió forintot, míg az M7-es autópálya hibáinak kijavítására 18,64 millió forintot kap.

A tenderre összesen hét pályázat érkezett. A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot az M1-esre a Magyar Aszfalt Kft., míg az M7-esre a Strabag H. É. Rt., tette.

A Nemzeti Autópálya (NA) Rt. július 10-én bízta meg a Betonút Rt-ből és a Vegyépszer Rt-ből álló konzorciumot az M3-as autópálya Füzesabony és Polgár közötti szakaszának megépítésével. A bejelentést követően az NA Rt. elnöke azt mondta, hogy a két cég ezzel a megbízással nem zárta ki magát az M7-es autópálya felújítási munkálataiból sem.

(MTI)