Öt éves a Republic Of Art

Vágólapra másolva!
A Republic Of Art Reklámügynökség nevéhez olyan partnerek és márkák kapcsolódnak, mint a Vodafone, a Raiffeisen Bank, az FHM, a Cosmopolitan, a PEPSI, vagy az IBM-Lotus. Az ügynökség a nemzetközi trendeket követve a friss stratégiai ötletekre helyezi a hangsúlyt. A cég öt évvel ezelőtti megszületése óta Kreatív ügynökségből megalapozott "full service" reklámügynökséggé fejlődött.
Vágólapra másolva!

Az ügynökség sikerének miértjét a Republic módszereiben kell keresni. A legtöbb reklámügynökségnek a jó stratégiai ötlet egyszerűen nem érdeke. Nincs valódi motiváció. Ez a szakmát morális és presztízs szempontból is komolyan érinti - nyilatkozta Barna Tamás, az ügynökség ügyfélszolgálati igazgatója.

A Republic módszereinek alapja a Brand-Map, amely egy márka-image kialakításának szükséges lépéseit rajzolja fel, és az AdFit, amivel a kulturális különbözőségek negatív hatásait lehet kiküszöbölni. A világ az úgynevezett "community-marketing", a "relationship-marketing" felé halad. A márkák kultúrateremtő szerepének felismerése is fontos lesz.

Az ügynökség az amerikai termékbevezetések tapasztalatokat is hasznosítja. A friss stratégiai ötletekre fektetik a hangsúlyt, ami hatékony kommunikációt tesz lehetővé. Az Apple és a Nike módszerei, középtávon biztos piacvezető szerephez juttathatják a márkákat és megsokszorozhatják az adott termék eladási mutatóit. Ezek a módszerek a Republicot az egyik legnagyobb hazai reklámügynökséggé tették.

(Üzleti Negyed)