A Geenral Motors szeptember 19-én, a Ford szeptember 20-án, míg a Chrysler csak szeptember 25-én hirdette meg azt az akciót, melynek során a vásárlók 3-5 éves futamidejű, kamatmentes hitelkonstrukciók segítségével juthatnak akár az autók legújabb típusaihoz is - közölte a CNN.
Az akciók az első adatok szerint eredményesek: mindegyik autógyár forgalma hatalmasat zuhant a szeptember 11-ei terrortámadások után, de a kedvezmények hatására az eladások valamelyest nőttek, és az autószalonok látogatottsága érzékelhetően emelkedett. A legkevésbé jól a Chrysler járt: a vállalat későn követte versenytársai akcióit, és kevesebb típust kínál, így eladásai nagyobb mértékben estek vissza.
A példátlan engedmények időszaka mindössze október végéig tart, mert már így is több iparági szakértő nehezményezte, hogy a vállalatok túl sokat költenek az akciókra ahelyett, hogy csökkentenék termelésüket a nehéz helyzetben.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat: