Milliárdos bevétel a reklámcégeknél

Vágólapra másolva!
Öt társaság bevételei haladták meg tavaly az egymilliárd forintot a hazai reklámpiacon. Az első McCann-Erickson Budapest kasszájába 2 milliárd forint futott be. Utána a sorrendben a Young&Rubicam Budapest 1,4, a LOWE Lintas GGK 1,3, a DDB Budapest 1,2 a Grey Budapest pedig 1 milliárd forinttal következik.
Vágólapra másolva!

A médiaügynökségek 120 milliárdra becsült piacából az első Universal McCain 12,2 milliárd forintot szakított ki. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének felmérése szerint a második IM-PM 11,4, a MindShare pedig 8,9 milliárd forint bevételre tett szert.

Az úgynevezett BTL -nem hagyományos médiákban hirdető - ügynökségek listáján 155 millió forintos bevétellel az MRM Budapest az első. Százmillió forint fölötti bevételt még a Extreme Events, a DepArt-DeBooij, a HPS-PPD és a Human Telex ért el. A rangsor a helyi iparűzési adóalap nagysága szerint készült.

(Magyar Hírlap)