A reklámpiac kismértékben bővül Európában

Vágólapra másolva!
A hirdetési piac Európában az idén várhatóan 1,7 százalékkal bővül, és 150 milliárd eurót tesz majd ki. A csekély mértékű, ám kétéves pangást követő növekedésről az Ad Barometer közölt adatokat.
Vágólapra másolva!

Az Ad Barometer intézet évente kétszer készít tanulmányt hét ország adatait vizsgálva. Az előrejelzés szerint Nagy-Britanniában bővül majd leggyorsabban a reklámpiac Európán belül, mintegy 2,3 százalékkal, őt Franciország követi 1,6 százalékkal.

A hirdetők az Ad Barometer szerint médiakampányokra mindössze 1,1 százalékkal, direkt marketingre pedig 2,1 százalékkal áldoznak majd többet. Tavaly a hirdetők 148 milliárd eurót költöttek, 1 százalékkal kevesebbet, mint a megelőző évben.