Fellendülőben az online reklám

Vágólapra másolva!
A jelek szerint egyre több hirdető él az online reklámozás lehetőségével, ugyanis az idei év második negyedében értéke világméretekben 1,66 milliárd dollár körül volt, ami 14 százalékos növekedésnek felel meg az előző év azonos időszakához képest - írja a Wall Street Journal.
Vágólapra másolva!

Az Interactive Advertising Bureau adatai szerint idén az első félévben az online reklámok összeladási értéke 3,3 milliárd volt, ami 11 százalékos javulás tavalyhoz képest 11 százalék.

Egyre népszerűbb reklámhordozó a direkt mail

Amerikában a megkérdezett marketingszakemberek közel fele (42 százalék) a direkt mailt nevezte meg mint legjobb médiumot, hogy kiderüljön egy beruházás megtérülő lesz-e vagy sem. A második helyen az internet végzett (19 százalék) mint hirdetési eszköz - derül ki a Lightspeed kutatócég felméréséből.

A neves reklám- és marketingpiaci lap, az Advertisting Age megbízásából készült felmérés szerint a direkt mail toronymagasan vezet a médiumok között, messze maga mögé utasítva olyan reklámhordozókat, mint a magazinok (7 százalék) napilapok (3 százalék) vagy a rádió (2 százalék). A felmérést idén augusztus és szeptember között végezték el, 222 marketingszakember bevonásával.

A kutatás eredménye nem lepete meg a reklámpiaci szakembereket, ugyanis a direkt mail az egyik legelfogadottabb reklámhozdozó amerikában; a vevők leginkább így szeretnek információt gyűjteni különböző termékekről, szolgáltatásokról.