Az első negyedévi, 2006-os átlagot meghaladó növekedés után a fejlődés "normalizálódott" a mosószerek és az egyéb lakásápolási cikkek részlegében. Az üzemi eredmény 3,5 százalékkal 1,344 milliárd euróra nőtt a 2006-os 1,298 milliárdról.
A forgalom 2,6 százalékkal 13,074 milliárd euróra emelkedett 12,74 milliárdról. Különösen dicsérték a kozmetikumok és a ragasztószerek forgalmának kiugró, kétszámjegyű százalékos növekedését Kelet-Európában, és általában is a külföldi értékesítés jól ellensúlyozta a Németországban továbbra is gyenge fogyasztói keresletet.
A mosó- és tisztítószerek forgalma összességében 0,8 százalékkal 4,148 milliárd euróra, a kozmetikumoké 3,7 százalékkal 2,972 milliárd euróra, a ragasztóké 3,6 százalékkal 5,711 milliárd euróra gyarapodott.
Európában 5,4 százalékkal nőtt az értékesítés, 8,48 milliárd euróra. Észak-Amerikában 6,8 százalékkal csökkent, Ázsiában 6 százalékkal gyarapodott az értékesítés.