A Bernmobil számára készülő Combino Classic villamosok is alacsonypadlójúak lesznek, az utastérben nem lesz sem rámpa, sem lépcső, hasonlóan a budapesti Combinokhoz. A villamosok 42 méter hosszúak lesznek, 11 méterrel hosszabbak, mint a jelenlegi berni Combino villamosok, 12 méterrel rövidebbek a budapestieknél, és körülbelül egyharmaddal több utast lesznek képesek szállítani.
A villamos elejének tervezésekor - az ütközési felület kiképzésekor - figyelembe vették a lehetséges gyalogosbaleseteket, ezzel együtt fokozták a vezetőfülke törésállóságát is, hogy megvédjék a villamosvezetőt egy másik közúti járművel vagy egy másik villamossal történő ütközés esetén. A budapesti Combino villamosokat már így vásárolta a fővárosi közlekedési társaság, ennek köszönhető, hogy az elmúlt évben történt, szabálytalanul közlekedő autósok által okozott, 40 koccanás során nem sérült meg járművezetőnk.
Az új berni járművek esetében a vezetőpult különlegessége a CCTV monitor, mely jelzi az ajtóktól való távolságot, valamint kiegészíti a visszapillantó tükröket, hogy a fel- és leszállást figyelemmel lehessen kísérni. A budapesti járművek esetében a beépített mozgásérzékelőnek köszönhetően visszanyílik az ajtó, ha fel-, illetve leszálláskor valami probléma adódik, de az utasok is jelezhetik az esetleges veszélyt, hiszen minden peronajtónál kialakításra került egy jelzőszerkezet a vezető felé.
Bernbe a Combino Classic villamosok várhatóan 2009, 2010 körül érkeznek majd meg és a jelenlegi 9-es vonalon fognak közlekedni, valamint a Westside Brünnen épülő vonalán, amely a Nyugat-Bern Villamosprojekt részét képezi.