Megszűnik az Agrármarketing

Vágólapra másolva!
Végelszámolással megszűnik az Agrármarketing Centrum Kht. - derül ki a Nemzeti Vagyongazdálkodási Tanács (NVT) legutóbbi üléséről szerdán kiadott közleményből, az FVM költségvetési intézményként működteteti tovább az intézményt.
Vágólapra másolva!

Pál István, aki megbízott igazgatóként vezeti az FVM alá tartózó Agrármarketing Centrumot addig, amíg pályázat alapján ki nem választják az új vezetőt - közölte az MTI-vel azt is, hogy az intézmény szakmai célú költségvetési előirányzata 2008-ban 1,5 milliárd forint, a működési költsége pedig 250 millió forint.

A tanács tudomásul vette a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium Magyar Közösségi Agrármarketing Centrum Kht. (AMC) 2008. február 7. napi végelszámolási nyitó mérlegét, valamint a cég végelszámolási korrigált nyitó mérlegét - közölte az NVT.

A közlemény szerint a tanács határozatban fogadta el az Agrármarketing Centrum 2008-as gazdasági év január 1-jétől február 6-ig terjedő időszakról szóló, számviteli törvény szerinti beszámolóját és közhasznúsági jelentését, 539,947 millió forint mérlegfőösszeg és mínusz 62,469 millió forint mérleg szerinti eredmény mellett.

Az NVT elfogadta az ügyvezetésnek az erre az időszakra szóló üzleti jelentését is - olvasható a közleményben.

Az AMC végelszámolási zárómérlege szeptember 30-val készül el - felelte az MTI kérdésére Pál István, aki hangsúlyozta, hogy a végelszámolással egy időben, azaz 2008. február 7-i dátummal a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) létrehozta az Agrármarketing Centrumot, mint önálló költségvetési intézményt, amelynek létszáma azonos az AMC Kht. 26 fős létszámával.