A Magyar Telekom szolgáltatási körének további bővítése érdekében kezdeti lépéseket tesz a magyar kiskereskedelmi villamosenergia- és földgázpiacra történő belépéshez.
A Magyar Telekom stratégiai célkitűzése, hogy meglévő képességeit kihasználva új üzleti területekre történő belépéssel növelje bevételeit. Ezzel összhangban a társaság úgy döntött, hogy a magyar kiskereskedelmi energiapiacon kiterjedt értékesítési hálózatára építve földgáz és villamosenergia viszontértékesítésbe kezd. Az energiapiaci belépéssel a társaság szélesíteni kívánja szolgáltatási körét a meglévő ügyfelei számára, illetve új telekommunikációs ügyfeleket kíván szerezni. A társaság várakozásai szerint a villamosenergiai és földgázpiaci ajánlatai magasabb értékű telekommunikációs szolgáltatások értékesítését is elősegítik.
A piaci reakciók és az ügyfél-elégedettség felmérése érdekében a Magyar Telekom első lépésben 2010. áprilistól lakossági és üzleti ügyfeleinek csak meghatározott körében indít villamosenergiai- és földgázpiaci szolgáltatást . A társaság e kezdeti lépést követően, 2010 második félévében mérlegeli az energiapiaci szerepvállalás további lehetőségeit.
A magyar villamosenergia- és földgázpiaci liberalizáció 2009. júliusi lezárását követően lehetővé vált a társaság számára, hogy nagykereskedelmi partnerrel megállapodást kössön, és így a viszontértékesítéshez megfelelő mennyiségű villamosenergia és földgáz álljon rendelkezésére. A Magyar Telekom meglévő ügyfelei számára összekapcsolt termékként, a telekommunikációs szolgáltatásait kiegészítve fog villamosenergia és földgázszolgáltatást kínálni.
Az [origo] Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt. kizárólagos tulajdonosa a Magyar Telekom Nyrt.