Szinte mindenki utálja ezt a YouTube-videót
2018. december 13., csütörtök, 14:14


Nyolc évet kellett várni Justin Bieber klipjének trónfosztójára.



Bőven vannak széles körben utált videók a YouTube-on, a kategória eddigi királya közel 10 millió nem tetszik visszajelzéssel Justin Bieber 2010-es, Baby című videoklipje volt. Nyolc év után most megérkezett a trónfosztó, a videomegosztó által készített YouTube Rewind 2018 egyetlen hét alatt minden idők legutáltabb videójává vált a YouTube-on.





PewDiePie

Forrás: PewDiePie

A YouTube Rewind sorozat 2011-ben indult, a videomegosztó sajtósai és marketingesei által évente összeállított mozgókép az elmúlt esztendő legfontosabb és legérdekesebb youtube-os pillanatait hivatott egy csokorba gyűjteni. Eredetileg rendkívül pozitív volt a Rewind évértékelő videók fogadtatása, de az elmúlt években egyre több kritikákat kaptak az összeállítói.

Ennek elsődleges oka az, hogy a Rewind videók az elmúlt év összefoglalása helyett egyre inkább arról kezdtek szólni, aminek láttatni próbálja magát a YouTube.

A jelek szerint a YouTube Rewind 2018-cal borult ki véglegesen a bili: a videomegosztó illetékesei az idei videóban kínosan kerülték a valamilyen okból vitás és kellemetlen személyek, események megjelenítését.

Konkrét példaként felhozható a néhány havonta ostoba botrányokba keveredő PewDiePie mellőzése. A YouTube legtöbb feliratkozóval rendelkező tartalomkészítője már csak azért is releváns volna, mert az indiai T-Series hamarosan lepipálhatja a feliratkozók számában, aminek ugyan nincs gyakorlati jelentősége, de PewDiePie rajongóinak egy része acsarkodva támadja miatta a riválist.

Emellett a mesterien koreografált Logan Paul vs. KSI bokszmeccsről sem esett szó az évértékelő videóban, pedig a két youtuber hihetetlenül nagy cirkuszt rendezett idén a videomegosztón.

Persze nincs tökéletes konszenzus arról, hogy kinek és minek kellene benne lennie az idei videóban, de jelen formájában a YouTube közösségének oroszlánrésze elégedetlen vele,

az összeállítói a valóság ábrázolása helyett egy nettó reklámvideót tettek le az asztalra.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!






Vissza a kezdőlapra