"Azért vannak álmaink, hogy valóra váltsuk őket" - hirdették a Fidesz-Magyar Polgári Párt dabasi jelöltjének, Szűcs Lajosnak plakátjain az időközi választás koalíciós üzenetét. A Happy End országimázs pályázata belföldi üzenetként éppen ezt az eszmei tartalmat fogalmazza meg és ajánlja. A cég a Széchenyi terv népszerűsítésén keresztül akarja hazai imázskampányát megvalósítani, mégpedig két ütemben. A pályázatban leírtak szerint a kampánynak tavasszal kell indulnia "Merjünk nagyok lenni" jelszóval, melyet ősszel második hullámban a "Valóra váltott álmok" szlogenje váltana fel. Mindkét ütemben a sikeresség propagálása állna az üzenet középpontjában. ("sorra szólaltatjuk meg az új Magyarország győzteseit, akik a Széchenyi tervnek köszönhetően végre valóra válthatták álmaikat" - irányozza elő a Happy End pályázatában).
A Fidesz - koalíciós pártok által is támogatott - jelöltjének szóhasználata és kampányszlogenje tehát kísértetiesen egybecseng a közpénzen 4,2 milliárdért folytatandó országimázskampány belföldre szánt üzeneteinek filozófiájával. Ez pedig ellentmond az Országimázs Központ védekezésének, mely szerint nem állami költségvetésből finanszírozott Fidesz-kampányt szolgál majd részben a Happy End győztes pályamunkája. A lap tegnap azt próbálta megtudakolni az Országimázs Központtól, hogy kik vettek részt a Happy Endet győztesnek nyilvánító tender elbírálásában. Mivel választ egyelőre nem kapott, kénytelenek csak saját információkra támaszkodni. Ezek szerint a reklámszakmából senki sem vett részt a döntést meghozó bizottságban, amelyben a Miniszterelnöki Hivatal alkalmazottai ültek. Köztük a közbeszerzési és gazdasági igazgatóság képviselője, illetve az OIK vezetője, Tóth István Zoltán, valamint egy-két beosztottja.
(Magyar Hirlap)
Ajánló:
Korábban:
(2001. április 8.)