Multimédiás CD-vel kampányol Demszky Gábor. A CD-n egy rap stílusban készült kampánydal hallható, és multimédiás reklámfilmeken láthatók a főpolgármester tervei, elképzelései. Rádiókban is hallhatjuk majd, reklámspotok helyett. A dal refrénje: "Budapestnek tempó kell! Budapestnek nyerni kell!" De szerepel Demszky többi kampányszlogenje is: Budapestnek levegő kell! Budapestnek metró kell!...Budapestnek több híd kell! Budapestnek több út kell!"
A CD-t elsősorban fiataloknak szánjuk - mondta Nyáry Krisztián kampányfőnök. Egyelőre 10 ezer darab készült belőle, amiket a köztereken mától osztogatnak. Nyáry szerint sokan unják már a hagyományos kampányanyagokat, így az ő érdeklődésüket megfoghatja az újszerű forma. Remélik, hogy egy CD-t nem dobnak el olyan könnyen az emberek, mint egy darab papírt. Előállítása egyébként kétszerese-háromszorosa a hagyományos reklámanyagoknak.