A válságkezelést magyarázza a korai MSZP-kampány

Vágólapra másolva!
Minden postaládába bedobott füzetekkel és óriásplakátokkal magyarázná a válságkezelést az MSZP legújabb kampánya. Szekeres Imre elnökhelyettes szerint azt akarják bemutatni, hogyan csökkenti a kormány a válság hatásait, illetve mit tettek azért, hogy 2011-től megint növekedésnek induljon a gazdaság.
Vágólapra másolva!

Kampányt indít az MSZP a párt által javasolt és a kormány által elfogadott válságkezelő intézkedések bemutatására, Tesszük, amit tennünk kell szlogennel - mondta Szekeres Imre elnökhelyettes egy szerdai, szűk körű tájékoztatón. A kampány egyhónapos, egyszeri akció lesz, amelynek keretében minden magyar háztartásba küldnek egy tájékoztató füzetet. Ezt óriásplakátok egészítik ki, de rádiós illetve televíziós hirdetések nem kapcsolódnak hozzá.

A füzeteket a tervek szerint november közepére minden családhoz eljuttatja a Magyar Posta - mondta Szekeres, aki szerint a megjelenést azért mostanra időzítették, mert kedden fogadta el az Országgyűlés a költségvetés fő számait és a legfontosabbnak tartott változások a következő egy-két hónapban lépnek hatályba. Az elnökhelyettes a legfontosabb döntések közé sorolta az adócsökkentést, és a távhő áfa-kulcsának öt százalékra mérséklését, a segély helyett munka programot vagy a bankhitelesek védelmét.

A szocialisták azt várják a kampánytól, hogy az emberek megismerjék és értékeljék a gazdasági válság hatásait csökkentő lépéseket. Az MSZP megalapozott és előkészített egy fordulatot a gazdaságban, amely 2011-től 4 százalékos, gyors gazdasági növekedést hozhat - állítja az elnökhelyettes, aki szerint ennek eredményeként új munkahelyek jönnek létre, 3 százalékos lesz a keresetnövekedés, javul a nyugdíjasok helyzete és kedvezőbbek lesznek a fiatalok életkezdési esélyei.