Véget érhet az őrjító várakozás a telefonos ügyfélszolgálatokon

Vágólapra másolva!
Módosították a fogyasztóvédelmi törvényt, "az elvárható idő alatt" kötelesek kapcsolni az ügyintézőt.
Vágólapra másolva!

Módosították a fogyasztóvédelmi törvényt, így a jövőben a telefonos ügyfélszolgálatokon nem lehet öt percnél többet várni az ügyintéző kapcsolásáig – írja a Bama.hu.

A lap szerint a Magyar Közlönyben a napokban a következő törvénymódosítás jelent meg, „telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható”.

Az Origo a nyáron letesztelte a nagyobb cégek telefonos ügyfélszolgálatait, és több helyütt igaznak bizonyultak a rémtörténetek. A nagy teszt.