Nagyon sürgős volt a kormánynak a sikerkampány

mrm MRM A Magyar Reformok Működnek
Vágólapra másolva!
Hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzésen választotta ki a kormány "a magyar reformok működnek" kampány ügynökségeit. Az indoklás szerint azért, mert a kormány számára előre nem látható okból sürgős volt. Hogy mi volt ez a sürgősség, azt nem árulták el. 
Vágólapra másolva!

Előre nem látható sürgősségi okok miatt - részben ezzel indokolta a közbeszerzés módját a kreatív.hu-nak a Miniszterelnökség

A szeptemberig tartó kampány 600 millió forintba kerül, az ügynökségek ugyanazok, amelyek a kormány előző, bevándorló ellenes kampányáért is feleltek. A médiavásárlást akkor is a HG, a grafikai feladatokat a Lounge Design végezte.

Az egyik sikertéma Forrás: mrm.kormany.hu

Egyikük sem először dolgozik a Fidesz-kormánynak. A Lounge Design először 2011-ben tűnt fel állami megbízással, akkor a Központi Statisztikai Hivatalnak dolgoztak, majd többször nyertek tendert az IMG-vel közösen, és voltak olyan kormányzati tenderek, amelyeken indultak, de nem nyertek. A leghíresebb állami munkájuk a Magyarország jobban teljesít plakátkampány volt, aminek szlogenjét később a kormány odaadta a Fidesznek, hogy a párt használhassa a választások során is.

A legújabb plakátokon a kormány az elmúlt évek sikereit veszi elő: a családi adókedvezményt, a gazdasági növekedést, a minimálbér emelkedését, az otthonteremtési támogatást, valamint a rezsicsökkentést. A hetedik plakáton pedig azt nyilvánítják ki, hogy ellenzik az illegális bevándorlást.