Előre nem látható sürgősségi okok miatt - részben ezzel indokolta a közbeszerzés módját a kreatív.hu-nak a Miniszterelnökség
A szeptemberig tartó kampány 600 millió forintba kerül, az ügynökségek ugyanazok, amelyek a kormány előző, bevándorló ellenes kampányáért is feleltek. A médiavásárlást akkor is a HG, a grafikai feladatokat a Lounge Design végezte.
Egyikük sem először dolgozik a Fidesz-kormánynak. A Lounge Design először 2011-ben tűnt fel állami megbízással, akkor a Központi Statisztikai Hivatalnak dolgoztak, majd többször nyertek tendert az IMG-vel közösen, és voltak olyan kormányzati tenderek, amelyeken indultak, de nem nyertek. A leghíresebb állami munkájuk a Magyarország jobban teljesít plakátkampány volt, aminek szlogenjét később a kormány odaadta a Fidesznek, hogy a párt használhassa a választások során is.
A legújabb plakátokon a kormány az elmúlt évek sikereit veszi elő: a családi adókedvezményt, a gazdasági növekedést, a minimálbér emelkedését, az otthonteremtési támogatást, valamint a rezsicsökkentést. A hetedik plakáton pedig azt nyilvánítják ki, hogy ellenzik az illegális bevándorlást.