Félmilliárd forintból népszerűsíti a BKK az e-jegyeket

2016.06.17. 00:45

550 millió forintért népszerűsíti majd a BKK az elektronikus jegyrendszert. Az érvényesítő berendezések és a beléptető kapuk telepítésére 350 millió forintot költenek.

Két éven át ötszázötvenmillió forintért vásároltat hirdetési felületeket a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hogy megismertesse az utasokkal az elektronikus jegyrendszer használatát - írta a Magyar Idők.

Félmilliárd forintért vásárolt hirdetési felületeke a BKK, hogy népszerüsítse az e-jegyeketForrás: Origo

A lap szerint a társaság július 29-ig várja az ajánlatokat a feladatra.

A BKK néhány napja a független mérnöki feladatok ellátására is tendert hirdetett 350 millió forint értékben.

A nyertes ajánlattevő feladata lesz egyebek mellett több mint 10 ezer járműfedélzeti érvényesítő készülék telepítése a járművekre, emellett 490 beléptetőkaput telepítenek majd mintegy 37 metró- és HÉV-állomásra. A pályázat győztese hárommillió smart kártyát és kilencmillió papíralapú elektronikus adathordozót gyárt le.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK