Nem lehetett jegyet venni a MÁV-pénztárakban

2016.06.27. 19:53

Műszaki okok miatt a MÁV-Start Zrt. új jegyértékesítési rendszerébe kapcsolt pénztáraknál hétfőn 15 óra után nem lehetett vonatjegyet vásárolni, a problémát sikerült elhárítani, és a rendszer 16.45 óta ismét zavartalanul működik - mondta a MÁV Csoport szóvivője.

Lőcsei Virág jelezte, hogy a probléma a jegykiadó automatákat és az internetes jegyvásárlást nem érintette.

Minden harmadik pénztárnál volt gondForrás: MTI/Tréba Ákos

A MÁV Start Zrt. új jegyértékesítési rendszere, amelyet a műszaki hiba érintett, országosan 215 pénztári egységen, 865 fedélzeti eszközön üzemel, ez a teljes MÁV-Start jegyértékesítési rendszerének a harmadát teszi ki – ismertette a szóvivő.

A MÁV Zrt. még a műszaki hiba elhárítása előtt azt közölte a honlapján, hogy a jegyértékesítési rendszer hibája miatt a vonatok fedélzetén a jegyvizsgálók adták ki a vasúti menetjegyet, pótdíj nélkül.