Augusztus óta nincs változás a BKK webshopjával

BKK, digitális bérlet, tömegközlekedés
Budapest, 2017. július 18. Utas a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) új elektronikus bérletét használja Budapesten, a Deák téri metrómegállóban 2017. július 18-án. A napokban elindította a BKK az online jegy- és bérletvásárlási felületet, amelyre a vásárlóknak minden nap be kell majd lépniük. Először teljes árú és tanuló, félhavi és havi Budapest-bérletek, 24, 72 órás és hetijegy vásárlására lesz lehetőség. MTI Fotó: Balogh Zoltán
Vágólapra másolva!
Korábban egy tájékoztatásra hivatkozva arról számoltunk be, hogy a BKK webshopja ismét működésképtelen. Ezzel szemben a valóság az, hogy a BKK webshopja augusztus óta nem üzemel, az általunk idézett tájékoztatást pedig még akkor adták ki. A társaság jelezte az Origónak, még nem tudják, mikor indulhat meg a továbbfejlesztett webshop tesztelése.
Vágólapra másolva!

A Shop.bkk.hu oldalon megjelent rövid tájékoztatást tehát még tavaly nyár végén tették közzé, ebből derült ki, hogy felfüggesztették a fővárosi tömegközlekedés online jegyértékesítését, miután a BKK informatikai infrastruktúráját sorozatos támadások érték.

A helyzet változatlan Forrás: MTI/Balogh Zoltán

A fővárosi társaság azt is jelezte az Origónak, hogy nincs pontos időpontja, hogy a webshop továbbfejlesztett verzióját mikor kezdik majd el tesztelni. Ezt a változatot a T-Systems még november végén készítette el és adott jogosultságot a teszteléshez a BKK-nak, amelyre eddig nem került sor.

A hibáért a BKK-tól és az olvasóktól is elnézést kérünk!