Augusztus óta nincs változás a BKK webshopjával

2018.01.03. 11:38

Korábban egy tájékoztatásra hivatkozva arról számoltunk be, hogy a BKK webshopja ismét működésképtelen. Ezzel szemben a valóság az, hogy a BKK webshopja augusztus óta nem üzemel, az általunk idézett tájékoztatást pedig még akkor adták ki. A társaság jelezte az Origónak, még nem tudják, mikor indulhat meg a továbbfejlesztett webshop tesztelése.

A Shop.bkk.hu oldalon megjelent rövid tájékoztatást tehát még tavaly nyár végén tették közzé, ebből derült ki, hogy felfüggesztették a fővárosi tömegközlekedés online jegyértékesítését, miután a BKK informatikai infrastruktúráját sorozatos támadások érték.

A helyzet változatlanForrás: MTI/Balogh Zoltán

A fővárosi társaság azt is jelezte az Origónak, hogy nincs pontos időpontja, hogy a webshop továbbfejlesztett verzióját mikor kezdik majd el tesztelni. Ezt a változatot a T-Systems még november végén készítette el és adott jogosultságot a teszteléshez a BKK-nak, amelyre eddig nem került sor.

A hibáért a BKK-tól és az olvasóktól is elnézést kérünk!