Rengeteg magyar vár a spanyol reptéren, 200 utas csomagja maradt Budapesten

2018.07.15. 22:49

Mintegy kétszázan várnak Kanárin az elhagyott csomagjaikra. A Ryanair gépe Budapestről szállt fel, azonban a pilóta nem várta meg, míg az utasok csomagjait is felteszik a gépre.

Már a csomagfeladás sem ment simán a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. A pár perces folyamat helyett órákig álltak sorban az emberek, hogy feladhassák a bőröndjeiket, mivel a csomagokat szállító futószalag meghibásodott. (Frissítés: a Budapest Airport szerint semmilyen műszaki meghibásodás nem történt a poggyász továbbító rendszerrel a budapesti repülőtéren.)

Egyébként hetekkel korábban egy másik utas már beszámolt hasonló problémáról – írja a Blikk.

A Ryanair gépe egyórás késéssel szállt fel Budapesten, és az utasok azt hitték, hogy Gran Canaria repülőterére, Las Palmasra érkezve megkezdhetik a vakációt.

Azonban a terminálra érkezve közölték velük, hogy az összes feladott csomag Budapesten maradt.

A pilóta ugyanis egy óránál nem várt tovább, hogy a földi kiszolgáló személyzet befusson a bőröndökkel.

„Először azt hittük, viccelnek velünk, mikor azt mondták, hogy minden csomag Pesten maradt. Nagy volt a fejetlenség, senki sem értette, hogy ez miként történhetett meg. Egyből a Ryanair ügyintézőjéhez küldtek mindenkit, legalább 80 embert, a többieket egy másik ablakhoz, hogy jegyzőkönyvben tehessenek panaszt, amiért nem érkezett meg a csomagjuk.

Itt is több órát kellett sorban állni, mire felvették az adatainkat, ráadásul megnyugtató hírekkel sem tudtak szolgálni.

Azt a tájékoztatást adták, hogy legkorábban szerdán kaphatjuk meg a holmijainkat" – mondta a lapnak az egyik budapesti nő, akinél csak egy pénztárca volt, és a transzferjét is lekéste.

Az eset mindenkinek kellemetlen, de főleg a kisgyerekes családoknak, akiknek így a gyerekeiknek is új ruhát, fürdőruhát, tisztálkodószereket kell venniük, amíg meg nem kapják csomagjaikat.