Megjelent a Magyar Formatervezési Tanács gyakorlati útmutatója

2016.06.01. 18:30

Megjelent Start Up Guide 2016, amely mindent információt magába foglal, amit tudni érdemes egy kreatívipari kisvállalkozás sikeréhez. A Magyar Formatervezési Tanács (MFT) immár 11. alkalommal jelentkezik naprakész gyakorlati útmutatójával, amely főként a design területén tevékenykedő kreatív kisvállalkozások támogatását célozza, ám minden induló kisvállalkozó számára tartalmaz hasznos információkat.

A folyamatosan változó gazdasági környezet elvárásainak megfelelően aktualizált kiadvány segítséget nyújt a kreativitás és az innováció integrációjához, így segítve vállalkozások születését és virágzását, valamint a meglévők fejlődését.

Az MFT küldetése, hogy közismertté tegye, és saját eszközeivel erősítse azt a pozitív hatást, amelyet a design gyakorol a gazdaságra például az életminőség javításában, de mindenekelőtt a GDP növelésében.

E folyamat szerves része a kreatívipari vállalkozói ökoszisztéma kiszélesítése, az e területen tevékenykedő pályakezdő fiatalok támogatása, a vállalkozásalapítás ösztönzése. A cél egyértelműen a magyar gazdaság számára kiemelkedő fontosságú exportképes kreatív szellemi termék-előállítás segítése.

Forrás: MádiLáncos Stúdió

E küldetést és célt szem előtt tartva készült el a 2016-os Start Up Guide, amelyet elektronikus formátumban (PDF) érhetik el a pályakezdők és az újrakezdő kreatívipari vállalkozók. A 2007-ben indult kiadvány új eleme a Médiatervezési 1x1, a kommunikációs kampány és médiavásárlás elméleti és gyakorlati ismertetője

 Az eddigieknél nagyobb hangsúllyal szerepel a kiadványban az Online kommunikáció, új elemmel bővült a Finanszírozás alapkérdései fejezet, a hazai és uniós pályázatokon történő részvétel feladatainak ismertetése, valamint helyet kapott néhány hasznos tanács a potenciális befektetők figyelmét valóban felkeltő prezentáció elkészítéséhez.

A Magyar Formatervezési Tanács által gondozott Start Up Guide 11. díjmentesen letölthető a http://kreativipar.startupguide.hu weboldalról.