Nemcsak a szalámi, a Balaton Sound is nemzeti érték lett

MüPa
Budapest, 2012. április 30. A Művészetek Palotája (MÜPA) a Zikkurat-kilátóval (b) a főváros IX. kerületében, a Duna-parton. MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba *************************** Kedves Felhasználó! Az Ön által most kiválasztott fénykép nem képezi az MTI fotókiadásának, valamint az MTVA fotóarchívumának szerves részét. A kép tartalmáért és a szövegért a fotó készítője vállalja a felelősséget.
Vágólapra másolva!
A szakmai zsűri döntése alapján MagyarBrand lett és a hungarikum márkák közé került többek közt a Budapesti Operettszínház, a Müpa, a Fonó Budai Zeneház, a Móra Könyvkiadó, a Zsolnay és az Origo is. 
Vágólapra másolva!

A MagyarBrands program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz hatodik éve, amelyek „a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban és hazánkon kívül is”.

A Müpa is hungarikum márka lett Forrás: MTI/Jászai Csaba

A díjazottakat hét szakmai szempont alapján, több körös zsűrizéssel választják ki.

Latba esik a márkák múltja és az „identitás”,

majd a zsűri kiszámítja a tradíció, a reputáció, az identitás, az ismertség és a kedveltség alapján a pontszámot, amely alapján eldől a díjazottak sorrendje.

A Budapest Music Center új központja 2013-ban nyílt meg Forrás: MTI/Mohai Balázs

2015-ben a legtöbb pontot a Pick szerezte, ezt követi az Unicum és a Gundel.

Az első tíz közé került a Móra Könyvkiadó és a Zsolnay, de MagyarBrand lett többek közt a Balaton Sound, a Bookline, a Budapest Music Center, a Budapesti Operettszínház, a Fonó Budai Zeneház, a Kossuth Könyvkiadó, a Libri, a Líra, Millenáris, a MÜPA, a Sziget és a VOLT Fesztivál is.

A Fonó Budai Zeneházat idén Prima Primissima díjra is jelölték Forrás: MTI/Czimbal Gyula

Más médiumok mellett MagyarBranddé választották az Origót és az Indexet is.