New York Operablog - 5. Visszatérni a NYTimes vároSÁBA - képgaléria

Forrás:Magyar Állami Operaház
1/19
Ezúttal fehérben az artistáink: a gyönyörű Kodak Annát Zsilák Olivér emelte és vigyázta ma is.Forrás:Magyar Állami Operaház
Forrás: Magyar Állami Operaház
2/19
A flashmob után, de még az előadás előtt dalesteket rendeztünk: a képen Szemere Zita, akit zongoristája, Zsoldos Bálint tapsolForrás: Magyar Állami Operaház
Forrás: Magyar Állami Operaház
3/19
A dalest másik résztvevője Bakonyi Marcell - míg Zita Liszt-dalokat, ő Kodály-műveket énekeltForrás: Magyar Állami Operaház
Forrás: Magyar Állami Operaház
4/19
Túl sok ülőhely nincs a Koch úgynevezett promenádján, de mindig érdekelte a közönséget, milyen illő műsorral "melegítünk\"Forrás: Magyar Állami Operaház
Forrás:Magyar Állami Operaház
5/19
A Sába királynője látványos, nagyszabású opera, amelyhez illő díszletet tervezett Szendrényi Éva, a könnyített verzió is kiválóan mutatottForrás:Magyar Állami Operaház
Forrás: Magyar Állami Operaház
6/19
Az esküvőjére készülő Szulamit a női kar körében: Sümegi Eszter parádésan oldja meg ezt a rettegett szerepetForrás: Magyar Állami Operaház
Forrás:Magyar Állami Operaház
7/19
László Boldizsár a teljesen elbódult Asszád szerepében - a Magische Töne kezdetű ária nemcsak nehéz, de a tenorszámok egyik legszebbje isForrás:Magyar Állami Operaház
Forrás:Magyar Állami Operaház
8/19
Stilizált állatseregletével megérkezett Sába királynője - ez a késleltetett, azután viszont pompásan megoldott bevonulás a darab egyik csúcspontjaForrás:Magyar Állami Operaház
Forrás: Magyar Állami Operaház
9/19
Gál Erika számára nem volt akadály a szólam támasztotta nagy elvárás - az uralkodónő bűverőben, extázisban és jégszívűségben is erősForrás: Magyar Állami Operaház
Forrás: Magyar Állami Operaház
10/19
Asszád nem menekülhet - szép ez a selyem, ám valójában egy hatalmas hálót vetett ki rá Sába királynője (akinek nevét nem is ismerjük)Forrás: Magyar Állami Operaház
Forrás: Magyar Állami Operaház
11/19
Két kép a szünetből: a Koch Theater emeleti foyer-ja is impozáns látvány ötemeletes méretévelForrás: Magyar Állami Operaház
Forrás: Magyar Állami Operház
12/19
A nézőtéren 2.500 szék található, az összes jó helyet megvették mára, 1700 jegy kelt elForrás: Magyar Állami Operház
Forrás: Magyar Állami Operház
13/19
Természetesen főpapi szereplő és a vallási megkötöttségek nélkül nincs Sába-történet: Fried Péter többféle hitvilág vallási vezetőjét alakította márForrás: Magyar Állami Operház
Forrás: Magyar Állami Operház
14/19
Nem kis izgalommal gondoltunk a színpadkép elkészültére, végül az amerikai és a magyar műszak rendben hozta a napi határidőketForrás: Magyar Állami Operház
Forrás: Magyar Állami Operház
15/19
Szegény Szulamit folyamatos csalódásait ezúttal maga Salamon király hallgatja, azaz valójában Kelemen ZoltánForrás: Magyar Állami Operház
Forrás: Magyar Állami Operház
16/19
Utolsó felvonás, szerelmesek a sivatagban - ez mégsem a Manon Lescaut, hanem Goldmark Károly SábájaForrás: Magyar Állami Operház
Forrás: Magyar Állami Operház
17/19
A tapsrendben Kovács János karmester, Káel Csaba rendező, Szendrényi Éva díszlettervező és Csiki Gábor karigazgató is feltűnik, teljes joggalForrás: Magyar Állami Operház
Forrás: Magyar Állami Operház
18/19
Balról jobbra: Zavaros Eszter (Asztaróth), Fried Péter, Gál Erika, Kovács János, Kelemen Zoltán, Geiger Lajos (Baal-Hanan), Sümegi Eszter, Cserhalmi Ferenc (Templomfelügyelő), László Boldizsár,Káel Csaba és Szendrényi ÉvaForrás: Magyar Állami Operház
Forrás: Magyar Állami Operház
19/19
Vetélytársnők immár békében: Gál Erika és Sümegi Eszter is pályájuk egyik jelentős alakítása utánForrás: Magyar Állami Operház