[origo] címlap24 órakomment.huvidea[freemail]iWiW

[origo] motor> !ALROVAT_NEVE

autó címlap Forma-1 Garázsmenet Tesztek Videók Retro Mobil Új Peugeot 308 (x)
motortesztsárkánygyíktűzPiaggio

Zöld sárkánygyík - Piaggio Beverly 500

2005.08.31., 19:41|Utolsó módosítás:2005. 09. 01., 9:53|

A címből csak a zöld igaz, a sárkánygyík nem teljesen, mert tüzet nem okád és alapvetően szelíd.

Forrás: [origo]

KÉPGALÉRIA

JÁTSSZ ONLINE!

Leginkább előváros-városközpont viszonylatban tökéletes választás: a nagy blokk jól jön a hosszabb távon, a nagy kerekek meg a rosszabb utakon, ez utóbbiból meg ugye bőven akad mifelénk.

Nem kellett sokáig törnöm a fejemet azon, mire is, kinek is jó egy ötszázas nagykerekű maxirobogó. Egy Budapest környékén lakó, dugóktól megcsömörlött, megállapodott középvezetőnek. Miért Budapest? A nagy kerekek jó szolgálatot tesznek a hírhedt úthálózaton. Miért a környéke? A nyomatékos ötszázas blokk hosszabb utakon jó szolgálatot tesz, csak városba viszont elég lenne egy kisebb motor is (És Beverly Hills is tulajdonképpen egy előváros, nem?). Miért dugóktól megcsömörlött középvezető? Mert autóhoz szokott, és a lábváltótól idegenkedik, viszont tele van a töke a dugóval. Miért egy megállapodott középvezető? Mert a családi autó mellé neki még telik is rá.

Na, nem mintha nagyon drága lenne a Beverly (másfél millió), a hasonló kategóriájú versenytársakhoz (na jó versenytárshoz képest). Formailag viszont sokkal kevésbé radikális, mint a másik magyar piacon fellelhető nagylöketű, nagykerekű nagyrobogó, az Aprilia Scarabeo.

Forrás: [origo]Persze minden viszonylagos. A Beverlyt jómagam például legszívesebben csak zöld szörnyként, vagy barokk sárkánygyíkként emlegetném. Ennek elsősorban a tesztmotor olyanzöld színe volt az oka, de a kormány tetején trónoló hatalmas busa lámpát utóbb szívesen hasonlítom egy komodói varánusz fejéhez (először a gőzmozdonyok nagy fejlámpájára emlékeztetett). És még az ülés mintája is olyan pikkelyesnek tűnt. Vagy struccbőrösnek?

Mondjuk a Beverlyre sokkal szívesebben ül fel az ember, mit egy mérgező nyálú sárkánygyíkra, és az érdekes mintájú nyeregben egész kényelmes ülés esik. Jó helyen van a kormány, jól elfér a láb, puha párna támasztja a derekat. Érezhető: a motor hosszabb utakon is kényelmes.

Címlapsztori»

Fotó: Hirling Bálint - Origo Négy panellakás ára, de minden fillért megér - Mercedes-AMG GT C teszt A Mercedes sokféle erős autót gyárt, de igazi sportautót csak egyet, a GT-t. Ennek legerősebb nyitott változata, a GT C Roadster versenypályákon a legdurvább Porschékkel ...
    Forrás: AWZ Felül semmi: Top 5 veterán strandautók Minimális használati értékük miatt csak második, vagy még inkább sokaik autónak valók, nyáron viszont kevés menőbb bulimobil létezik náluk. Túl azon, hogy bájosak, olyan ...
    Fotó: Gulyás Péter Hogyan tovább a dízelbotrányok után? A dízelek nélkül nem lehet az EU ambiciózus fogyasztáscsökkentési tervét teljesíteni, de ehhez feltétel, hogy az öngyulladós motorokra jellemző fokozott NOx-kibocsátást ...
    Forrás: MTI/Máthé Zoltán Így vészelje át autóban a kánikulát Egy túlmelegedett autó vezetése hasonló kockázatot jelent, mintha valaki alkoholfogyasztás után ülne a volán mögé, ezért a hőségriadó idején a sofőröknek a gyalogosoknál ...

Legolvasottabb cikkek

hirdetés

Olvasnivaló

Forrás: AFP/Alexander Joe Tíz percig tartott a per Elhalasztották Oscar Pistorius perét, miután a vád még nyomozni akar a gyilkosság ügyében.
Forrás: Ruben van der Vleuten Saját útját filmezte végig egy csomag Minikamerát és intelligens vezérlést szerelt postai csomagjába egy brit szaki.
Forrás: MTI/Marjai János Cukorcsempészettel égette meg magát az energiaital magyar királya A Hell Energy alapítóinak ütemérzéke kiváló.

További adatok » Időjárás »

Impresszum Médiaajánlat Adatkezelési Szabályzat Az ORIGO kiadója a New Wave Media Group Zrt. © Minden jog fenntartva.