hirdetés

Olaszországban is közlik Katalin toplessfotóit

2012.09.15. 11:02

Silvio Berlusconi médiabirodalmának tagja, az olasz Chi magazin huszonat oldalas különszámot szán a hercegi párnak.

A Chi című olasz magazin is publikálni akarja Katalin hercegnő toplessfotóit - írja internetes oldalán a BBC. A brit királyi család hivatala pénteken bejelentette, hogy beperli a Closer című francia magazint, amely először közölte a kényes képeket a hercegnőről.

A magazin állítása szerint a fotók akkor készültek, amikor Cambridge hercege és hercegnője a múlt héten a franciaországi Provence-ban nyaralt a királynő unokaöccsének, Lord Linleynek a birtokán. A képek elmosódottak, és teleobjektívvel készültek, de tisztán felismerhető rajtuk a hercegi pár, amely most ázsiai körúton van. A párt lesújtotta és csalódottsággal töltötte el az ügy, amelyet a magánéletük súlyos megsértésének tartanak.

Forrás: AFP
Korábbi kép a hercegi párról

A toplessfotókat publikáló francia Closer és a képek közlésére készülő Chi magazin is az olasz exminiszterelnök, Silvio Berlusconi egyik médiacsoportjának, a Mondadorinak a tagja. A jogi huzavona ellenére a Chi azt tervezi, hogy  a héten huszonat oldalas különszámot ad ki Kate-ről és Vilmosról. "A tény, hogy ők Anglia jövőbeli uralkodói, még érdekesebbé és különlegesebbé teszik a témát" - nyilatkozta a Chi magazin szerkesztője.

Több brit lapnak is felajánlották a képeket, de egyik sem hozta le. Az egyik legnagyobb brit bulvárlap, a Daily Mail azt közölte, hogy azért nem, mert szerintük ezzel súlyosan megsértették volna a szerkesztők magatartási kódexét.

Most
Top 12 óra
hirdetés
hirdetés
Ajánlat
Ajánlat
Ajánlat